اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی خراسان‌رضوی خبر داد

توزیع 100 میلیارد ریال اعتبار بین دهیاری‌های خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی از توزیع بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار میان دهیاری‌های استان در اسفند ماه 91 خبر داد.

توزیع 100 میلیارد ریال اعتبار بین دهیاری‌های خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اسماعیل نورمحمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سهم اعتبارات اختصاص یافته به دهیاری‌ها در سال 91 افزایش یافته است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی افزود: با احتساب مبلغ 100 میلیارد ریال اعتبارات حاصل از اجرای ماده 123 قانون برنامه پنجم و سایر منابع که در اسفندماه امسال به حساب دهیاری‌های استان واریز شده، کل اعتبارات توزیع شده در سطح استان در امسال بیش از 500 میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: استان خراسان‌رضوی با دارا بودن بیش از 2 هزار و 100 دهیاری فعال، بیشترین تعداد و فعالیت دهیاری‌ها در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

نورمحمدی یکی از عوامل مؤثر در مهاجرت روستائیان به شهرها را کمبود برخی امکانات و خدمات در مناطق روستایی دانست و گفت: امروزه با فعالیت چشمگیر دهیاران، این روند در اغلب روستاها متوقف شده و برخی روستاها، دارای آمار مهاجرت معکوس هستند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به رعایت اصل توسعه محوری در برنامه‌ریزی‌های همه دهیاری‌های سطح استان، عنوان کرد: این مبالغ، بر اساس بودجه مصوب دهیاری‌ها برای رفع نیازمندی‌های روستاها هزینه می‌شود.

انتهای پیام/70004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول