اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فرارسیدن سفرهای نوروزی صورت می‌گیرد

سامانه پیامک کوتاه راهنمای گردشگران نوروزی آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: سامانه پیامک کوتاه و تلفن‌های میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی راهنمای گردشگران نوروزی خواهند بود.

سامانه پیامک کوتاه راهنمای گردشگران نوروزی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این شماره‌ها در تعطیلات نوروزی به طور شبانه‌روزی پاسخگوی تمام مسائل مطرح شده از سوی گردشگران هستند.

وی اضافه کرد: گردشگران می‌توانند با ارسال پیامک به این سامانه یا تماس با شماره تلفن‌های اعلام شده، تمام انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از فعالیت‌های واحدها و تاسیسات گردشگری یا دستگاه‌های ذی‌ربط در امر گردشگری مطرح کرده و در نظرسنجی‌های مطرح شده شرکت کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: گردشگران می‌توانند در تعطیلات نوروز موضوعات مورد نظر خود را برای ارتباط با بخش‌های مختلف این اداره کل به شماره 300001838  پیامک کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: گردشگران همچنین می‌توانند نکته و نظرات خود را از طریق تماس با شماره تلفن‌های 09669 یا 04115546040 مطرح کنند.

محمدی یادآور شد: راهنمایان گردشگری نیز در تمام ورودی‌ها، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها، راه‌آهن همچنین در مجاورت اماکن شاخص تاریخی و گردشگری استان مستقر بوده و نسبت به راهنمایی و پاسخگویی به پرسش‌های گردشگران اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: اقلام فرهنگی و اطلاع‌رسانی از انواع نقشه، بروشور راهنمای اماکن و آثار تاریخی و گردشگری استان و لوح‌های فشرده نیز به تعداد کافی تهیه شده و در نقاط مختلف استان همچنین ورودی‌های شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌شرقی توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: تمام بخش‌های مختلف ستاد تسهیلات سفر استان با بسیج نیروها و فعالیت شبانه‌روزی تلاش خود را برای ایجاد سفری ایمن و راحت برای گردشگران نوروزی در آذربایجان‌شرقی فراهم کرده‌اند. 

انتهای پیام/60001/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول