اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تأکید کرد

توجه به فضای مذهبی قزوین در ساخت نمادهای نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به فضای مذهبی این شهر بر اهمیت توجه به فضای مذهبی این شهر در ساخت نمادهای نوروزی تأکید کرد.

توجه به فضای مذهبی قزوین در ساخت نمادهای نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس ظاهری در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که امسال با حضور شهردار قزوین و مدیران سازمان‌های مختلف شهرداری در سالن مفاخر برگزار شد، اظهار داشت: شهروندان انتظار دارند تا لقب دارالمؤمنین برای این شهر، در استقبال از بهار و ساخت نمادهای خاص نوروز، در سطح شهر تجلی بیشتری داشته باشد.

ظاهری، مذهب و عید باستانی نوروز را مکمل یکدیگر خواند و خاطرنشان کرد: این دو مؤلفه فرهنگی هیچ منافاتی با یکدیگر ندارند؛ چنان که تقویت مذهب موجب پررنگ شدن حس میهن‌پرستی است.

وی با اشاره به تغییرات شهر قزوین در سال‌های اخیر ادامه داد: مقایسه گذشته شهر قزوین با شرایط کنونی آن، نشانگر بسیاری از تغییرات رو به جلو در این شهر است؛ اما با وجود این، کارهای متعددی برای انجام شدن در این شهر وجود دارند که شهرداری باید در سال جدید با سرعت بیشتری آن‌ها را پیگیری و اجرا کند.

این مسئول افزود: مدیران شهری باید با تکریم شهروندان و برقراری ارتباط دو‌سویه با آنان برای پیشرفت شهر بکوشند.

ظاهری به نقش مهم شفاف‌سازی و رفع ابهامات در ایجاد این ارتباط سازنده تأکید و بیان کرد: در صورت ایجاد این شرایط در کنار به‌کارگیری نگاهی نو در مجموعه مدیریت شهری، مشکلات پیش روی شهر و شهروندان به کمترین حد خود می‌رسد.

وی با تأکید بر اهمیت استفاده درست از استعداد و نیروی انسانی، اضافه کرد: اجرای خواسته‌ها و انتظارات به حق مردم در حوزه مدیریت شهری نیازمند استفاده بهینه از امکانات موجود در شهر قزوین است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با یادآوری اهمیت رعایت حق‌الناس و بیت‌المال از سوی مسئولان، اضافه کرد: مسئولان وظیفه دارند ضمن حفظ این دو امانت، به خواسته‌ها و نیازهای مردم بیشتر رسیدگی کنند.

ظاهری، ابلاغ سریع‌تر بودجه شهرداری قزوین از سوی شورای شهر را نسبت به سال‌های پیش یک حرکت رو به جلو خواند و اظهار کرد: عملکرد بهتر مسئولان و خدمات‌رسانی بیشتر به مردم در سال جدید منوط به همدلی و هماهنگی مدیران بخش‌های مختلف است.

در این جلسه مدیران سازمان‌های مختلف شهرداری به ارائه توضیحاتی پیرامون برنامه‌های مجموعه‌های متبوع خود در سال آینده پرداختند.

انتهای پیام/77010/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول