اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کرمان خبر داد

کمک 544 میلیون تومانی مردم کرمان در جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کرمان گفت: مردم نوعدوست استان کرمان مبلغ 5 میلیارد و 445 میلیون ریال در جشن نیکوکاری سال جاری کمک کردند.

کمک 544 میلیون تومانی مردم کرمان در جشن نیکوکاری

وحید میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مردم نوعدوست و خیر استان کرمان همواره در برنامه‌های خیرخواهانه پیشقدم هستند و همت بالایی در این زمینه دارند.

وی با اشاره به اینکه در جشن نیکوکاری سال جاری 650 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان کرمان برقرار شد، افزود: استقبال بسیار گسترده‌ای از سوی مردم خیر استان کرمان شاهد بودیم و مبلغ 5 میلیارد و 445 میلیون و 283 هزار و 900 ریال از پایگاه‌های مردمی جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد.

میرزایی ابراز داشت: پایگاه‌های اصلی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در هفته احسان و نیکوکاری از جمله میدان‌های آزادی، ولی‌عصر و شهدا تا پایان هفته جاری برپا هستند.

وی با اشاره به حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و مسئولان استانی در پایگاه اصلی جشن نیکوکاری تصریح کرد: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان مبلغ 600 هزار تومان و معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز مبلغ 5 میلیون تومان به جشن اهدا کردند.

میرزایی افزود: تمام مدارس سطح استان نیز به صورت جداگانه جشن نیکوکاری را برگزار کردند و مبالغ جمع‌آوری شده در اختیار دانش‌آموزان نیازمند‌ واحد‌های آموزشی قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در اسرع وقت و قبل از سال جدید با شناسایی نیازمند در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/80017/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول