اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد

کمک 520 میلیون ریالی گچسارانی‌ها به جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران با اشاره به آغاز جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان به جشن نیکوکاری در این شهرستان گفت: مردم خیر و نوع‌دوست گچساران،520 میلیون ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند.

کمک 520 میلیون ریالی گچسارانی‌ها به جشن نیکوکاری

امرالله فروزنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در آستانه سال نو، مردم نوع‌دوست این شهرستان با شرکت در جشن نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به کمک نیازمندان جامعه شتافتند.

وی عنوان داشت: هفته نیکوکاری امسال در  هشت پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار و در همه مدارس این شهرستان برگزار شد.

افزایش مطلوب استقبال گچسارانی‌ها از جشن نیکوکاری

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران تصریح کرد: این نهاد مقدس با گذشت سی و سه سال از عمر پر خیر و برکتش توانسته گام‌های مؤثری را در راستای حمایت از محرومان، خودکفایی افراد زیرپوشش و زدودن فقر و محرمیت از جامعه اسلامی بردارد.

فروزنده خاطرنشان کرد: مردم نوع‌دوست و خیرین این شهرستان همواره با پرداخت‌های نقدی و غیرنقدی در راه کمک به محرومان با این دستگاه حمایتی همکاری و مشارکت دارند.

وی با اشاره به استقبال مطلوب مردم گچساران در کمک به محرومان و نیازمندان در هفته احسان و نیکوکاری بیان داشت: در سال گذشته مردم همیشه در صحنه گچساران، 340 میلیون ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند.

فروزنده افزود: امسال و تاکنون نیز 520 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی به جشن نیکوکاری جمع‌آوری شده که 270 میلیون ریال به صورت جنسی و 250 میلیون ریال نیز به صورت نقدی بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران اهدای کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد، کمک به ایتام و تأمین مایحتاج شب عید نیازمندان را از اولویت‌های توزیع کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری در گچساران عنوان کرد.

آغاز جمع‌آوری و شمارش کمک‌های دانش‌آموزان گچسارانی به جشن نیکوکاری

فروزنده توزیع 14 هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس میان دانش‌‌آموزان را از دیگر برنامه‌های اجرا شده کمیته امداد به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در گچساران عنوان کرد.

وی یادآور شد: تمامی کمک‌هایی که از مدارس جمع‌آوری می‌شود، میان دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می‌شود.

فروزنده با اشاره به استقبال مطلوب دانش‌آموزان و خانواده‌ها در کمک به نیازمندان و ترویج فرهنگ انفاق در میان دانش‌آموزان ابراز داشت: پاکت‌های توزیع‌ شده در مدارس گچساران نیز در حال جمع‌آوری است.

انتهای پیام/82001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول