اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خبر داد

کمک 997 میلیون ریالی نیکوکاران دشتستان به جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از کمک 997 میلیون ریالی نیکوکاران دشتستان به جشن نیکوکاری خبر داد.

کمک 997 میلیون ریالی نیکوکاران دشتستان به جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سیداکبر عدنانی در نشست مسئولان اظهار داشت: نقش کمیته امداد در زدودن فقر و محرومیت از خانواده‌ها بسیار ارزشمند و مهم است و در این راستا اهتمام جدی داریم.

وی افزود: توانمندسازی خانواده‌ها و برگزاری دوره‌های مختلف فرهنگی، علمی و آموزشی از جمله برنامه‌های این نهاد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از برگزاری نشست رابطان فرهنگی مدارس با موضوع مددکاری در مدارس خبر داد و خاطر نشان کرد: این نشست که با هدف تقدیر از رابطان فرهنگی مدارس برگزار شده با برنامه‌ریزی واحد فرهنگی مدیریت شهرستان اجرا شده است.

عدنانی تصریح کرد: تعداد رابطان در مدارس این شهرستان 220 نفر است که مسایل و مشکلات دانش‌آموزان تحت حمایت را پیگیری کرده و در طول سال و در صورت نیاز نسبت به ارائه گزارش و آمار لازم به امداد اقدام می‌کنند.

وی بیان داشت: نشست مذکور در دو بخش برگزار شد که در بخش اول مشاور مجتمع شبانه‌روزی امداد مطالبی ارائه کرد و سپس تعدادی از رابطان به صورت نمادین تشویق شده و هدایایی به آنان تقدیم شد.

عدنانی گفت: بخش دوم نشست به آموزش ضمن خدمت رابطان فرهنگی اختصاص داشت که با دعوت از استاد مجرب در زمینه موضوع مددکاری در مدارس ادامه یافت.

وی از خدمات‌رسانی کمیته امداد به یک‌هزار و 400 دانش‌آموز خبر داد و ابراز داشت: تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت این شهرستان یک‌هزار و 400 نفر است که از خدمات مستمر تحصیلی بهره‌مند هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان در ادامه از کمک 997 میلیون ریالی توسط نیکوکاران دشتستانی به جشن نیکوکاری خبر داد.

عدنانی اظهار داشت: مردم نوع‌دوست و همیشه در صحنه شهرستان این‌بار نیز با حضور خود در پایگاه‌های کمیته امداد کمک‌های خود را به امداد تقدیم کردند و ما شاهد کمک‌های خوب مردم این شهرستان بودیم.

وی یادآور شد: مردم شریف شهرستان با حضور خود در کمک به مستمندان و نیازمندان در رفع نسبی مشکلات آنان در آستانه سال جدید تلاش خوبی داشته‌اند.

عدنانی عنوان کرد: جشن نیکوکاری طی سه روز برگزار شد که شامل پایگاه‌ها در معابر عمومی، مدارس و نیز دفاتر بسیج بوده که کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده‌اند.

وی در پایان ابراز داشت: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده به صورت نقدی و جنسی بوده که تا قبل از تحویل سال در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول