اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان خبر داد

کمک 450 میلیون تومانی کردستانی‌ها به جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از کمک‌ 450 میلیون تومانی مردم خیر این استان به جشن نیکوکاری خبر داد.

کمک 450 میلیون تومانی کردستانی‌ها به جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در جمع معاونان و کارکنان کمیته امداد استان در سنندج با اشاره به کمک 450 میلیون تومانی مردم این استان به جشن نیکوکاری اظهار کرد: 215 میلیون از این میزان کمک‌ها نقدی و 235 میلیون تومان کمک‌های جنسی بوده است.

به گفته وی مجموع کمک‌های مردم استان در قالب بیش از 2 هزار پایگاه ثابت و سیار  مساجد، مدارس و پایگاه‌های بسیج جمع‌آوری شد و مبلغ کلی آن ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان خاطرنشان کرد: کار توزیع کمک‌های مردمی توسط کمیته امداد آغاز شده و کمک‌های مردمی قبل از آغاز سال نو به دست نیازمندان خواهد رسید.

موسی‌نژاد مشارکت مردم نوع‌دوست کردستان در برنامه‌های امداد را چشمگیر و قابل تقدیر دانست و گفت: کمیته امداد کردستان در زمینه توسعه مشارکت‌های مردمی موفق به تحقق 106 درصد از تعهداتش شده است.

جذب 40 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در کردستان 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان در ادامه از جذب 40 میلیارد تومان تسهیلات توسعه اشتغال توسط این نهاد در این استان خبر داد و گفت: 34 میلیارد از این اعتبار از طریق بانک‌های عامل و مابقی نیز از محل منابع صندوق حمایت از اشتغال کمیته امداد تأمین شده است.

به گفته وی، با جذب این میزان اعتبار بیش از 6 هزار و 300 فرصت شغلی جدید برای مددجویان زیرپوشش امداد در سطح استان ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده بین این نهاد و بانک‌های عامل در استان بیش از 240 میلیارد ریال در زمینه مشاغل خرد و 65 میلیارد ریال در زمینه مشاغل خانگی به مددجویان پرداخت می‌شود.

وی از تحقق 60 درصدی تعهدات کمیته امداد استان در زمینه اشتغال‌زایی برای مددجویان زیرپوشش خبر داد و گفت: با تلاش‌های همکاران و تعامل بسیاری خوب بانک‌های عامل خوشبختانه کمیته امداد در این زمینه طی چند سال اخیر توفیقات بسیار خوبی را کسب کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان در پایان تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی در سال گذشته نیز با ایجاد بیش از 9 هزار و 600 فرصت شغلی موفق به کسب مقام نخست اشتغال‌زایی در استان شده است.

انتهای پیام/79002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول