اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی سمیرم خبر داد

کمک 162 میلیون ریالی مردم سمیرم در جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی سمیرم گفت: هم‌زمان با هفته احسان و نیکوکاری مردم شهرستان سمیرم امسال 162 میلیون ریال به نیازمندان به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کردند.

کمک 162 میلیون ریالی مردم سمیرم در جشن نیکوکاری

عبدالرضا خودسیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار کرد: هم‌زمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری در 61 پایگاه شهرستان سمیرم برگزار شد.

وی میزان کمک‌های جمع‌آوری شده را 162 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در جشن نیکوکاری امسال 32 میلیون ریال کمک نقدی و 130 میلیون کمک غیر نقدی و جنسی از سطح شهرستان جمع‌آوری شده است که این میزان در مقایسه با سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی سمیرم تصریح کرد: امسال در 6 پایگاه کمیته امداد، پنج پایگاه بسیج، 46 پایگاه در مدارس، دو پایگاه مساجد و نماز جمعه و نیز دو پایگاه اصناف در سطح شهرستان کمک‌های مردم به نیازمندان جمع آوری شد.

وی تعداد افراد تحت تکفل کمیته امداد امام (ره) را در این شهرستان 3 هزار و 500 خانوار به تعداد 12هزار نفر جمعیت اعلام کرد و گفت: از این تعداد 5 هزار و 667 نفر دانش‌آموز، 130 نفر دانشجو و 10 نفر طلبه تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

خودسیانی با توجه به شعار امسال هفته احسان و نیکوکاری مبنی بر توانمندی و تحکیم نهاد خانواده گفت: رسیدگی به نیازمندان و محرومان و فراهم کردن شرایط مناسب برای آنان در آستانه‌ سال نو از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن است.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با 120 روستا، چهار شهر و چهار بخش در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/2301/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول