اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان:

مردم کردستان 400 میلیون تومان در جشن نیکوکاری کمک کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کردستان از جمع‌آوری 400 میلیون تومان کمک‌های نقدی و جنسی مردم در جشن نیکوکاری امسال در این استان خبر داد.

مردم کردستان 400 میلیون تومان در جشن نیکوکاری کمک کردند

قنبر موسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بر اساس شمارش اولیه تاکنون کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در جشن نیکوکاری بیش از 400 میلیون تومان بوده است.

وی تصریح کرد: مجموع کمک‌های مردم استان در قالب بیش از 2 هزار پایگاه ثابت و سیار  مساجد، مدارس و پایگاه‌های بسیج جمع‌آوری شد که ظرف چند روز آینده مبلغ کلی آن اعلام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد کردستان جمع‌آوری این میزان کمک‌های مردم را نشانه عمق همدلی و نوع‌دوستی مردم این استان به هم‌نوعان خود عنوان کرد.

به گفته وی، بیش از 80 پایگاه ثابت و 18 پایگاه سیار مربوط به کمیته امداد بود و 450 نفر از پرسنل قراردادی کمیته امداد، 175 نفر شورا، 51 نفر ادارات و 17 نفر دیگر در جشن نیکوکاری امسال مشارکت داشتند.

موسی‌نژاد همچنین میزان کمک‌های جمع‌‌آوری شده سال گذشته در این استان را 3 میلیارد و 964 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این میزان در سال جاری افزایش قابل‌توجهی داشته است.

وی در پایان ضمن تقدیر از مشارکت‌های مردم در جشن نیکو کاری خاطرنشان کرد: کار توزیع هدایای جشن نیکوکاری آغاز شده و  تا پایان سال جاری توسط کمیته امداد و ادارات همکار در برگزاری جشن نیکوکاری، به دست نیازمندان می‌رسد.

انتهای پیام/79016/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول