اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی سخت‌گیری نکنند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار دشتستان گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی سخت‌گیری نکنند تا شاهد کاهش بیکاری باشیم.

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی سخت‌گیری نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کوروش دهقان شامگاه چهارشنبه در سیزدهمین نشست کمیته کارگروه اشتغال دشتستان اظهار داشت: در دولت نهم و دهم در راستای ایجاد اشتغال پایدار اقدامات ارزشمندی انجام شده و در کاهش نرخ بیکاری تلاش مؤثری صورت گرفته است.

وی افزود: گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و توانمندسازی جوانان جویای کار از جمله برنامه‌های مهم در این شهرستان در راستای بهبود وضعیت اشتغال است.

معاون عمرانی فرماندار دشتستان بر لزوم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تأکید کرد و یادآور شد: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی سخت‌گیری نکنند تا شاهد کاهش نرخ بیکاری و بهبود فضای کسب و کار باشیم.

دهقان تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی که در زمینه تعهدات اشتغال اقدامات لازم را انجام داده‌اند؛ تشویق خواهند شد و این امر در آخرین جلسه شورای اداری امسال انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برای ایام نوروز برنامه‌ریزی لازم انجام شده و نظارت کاملی بر بازار خواهیم داشت و اجازه نمی‌دهیم کسی تخلف کند.

معاون فرماندار دشتستان بیان داشت: همه مسئولان باید نهایت همکاری را برای استقبال از مهمانان نوروزی و اسکان و پذیرایی از این عزیزان داشته باشند.

در این نشست در ارتباط با مشاغل خانگی و خوداشتغالی بحث و بررسی شد و پیرامون طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد و بهزیستی نیز بررسی‌های لازم انجام شد.

در این جلسه همچنین اسامی اداراتی که تعهدات اشتغال سال 91 از ابتدای فروردین تا 23 اسفند را عملی کرده‌اند قرائت شد و مقرر شد در جلسه شورای اداری تشویق شوند.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول