اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران:

مسکن و اشتغال معتادان بهبود یافته پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای مبارزه با موادمخدر مازندران گفت: مسکن و اشتغال معتادین بهبود یافته پیگیری می‌شود.

مسکن و اشتغال معتادان بهبود یافته پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، علیرضا مرادی پیش از ظهر امروز در همایش یک‌روزه معتادان بهبود یافته که در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد آمل برگزار شد، بیان داشت: برای بازگشت افراد آلوده به مواد مخدر، هزینه‌های سنگینی در حوزه‌های گوناگون فرهنگی و بالا بردن سطح آگاهی خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه موضوع مواد مخدر مختص بعد انقلاب نیست و در قبل از انقلاب اسلامی هم وجود داشته، اما دشمنان روند مصرف مواد مخدر را پس از انقلاب بیشتر رواج داده‌اند، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان حرکت‌های بی‌شماری را برای ضربه زدن به انقلاب انجام دادند از جمله حمله منافقین به آمل در شش بهمن و تحمیل هشت سال دفاع مقدس که همه برای ضربه زدن به انقلاب بود.

این مسئول افزود: تقدیم 3 هزار و  700شهید و 12هزار خانواده جانباز نتیجه مقاومت مردم در مقابل این تهدیدات بوده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با اینکه مواد مخدر دومین تجارت پرسود دنیا بعد از فروش صلاح در جهان است، بیان داشت: در کل جهان بیش از 230 میلیون آلوده به مواد مخدر وجود دارد که کشور ما هم از این امر مستثنا نیست و در این زمینه هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شویم.

مرادی عنوان کرد: باید میان افراد آلوده به مواد مخدر قاچاقچیان تفاوت قائل شد تا به توان متناسب با هر گروه با آنها برخورد کرد.

وی با بیان اینکه همایش یک‌روزه معتادان بهبودیافته با توجه به سیاست‌گذاری‌های دولت و دستور رئیس‌جمهور انجام می‌گیرد و این همایش چهارمین همایش در استان مازندران است که به میزبانی آمل انجام می‌پذیرد، ادامه داد: باید با فرهنگ‌سازی و افزایش مشارکت‌های مردمی در کاهش استفاده از موادمخدر گام برداریم.

این مسئول با بیان اینکه برای تشویق و بهبود وضعیت افراد آلوده اقداماتی صورت گرفته، یادآور شد: با تاکید دولت و استاندار به فرمانداری‌ها تاکید شده به افراد آلوده به مواد مخدر که دارای شرایط لازم هستند و در حال بازپروری هستند می‌توان مسکن مهر اعطا کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با اشاره به اینکه باید به افراد آلوده در اشتغال کمک کرد تا به چرخه اقتصاد کشور کمک شود، اذعان داشت: باید به افراد بهبود یافته اعتماد کرد و آنها را باور داشت تا روند بهبودی آنها تسریع شود.

انتهای‌پیام/86011/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول