اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ستاد تسهیلات نوروزی‌ ماهان مصوب شد

راه‌اندازی بازارچه خود اشتغالی در‌ باغ شاهزاده ماهان

خبرگزاری فارس: ستاد تسهیلات نوروزی ماهان نسبت به راه‌اندازی بازارچه خوداشتغالی در مجاورت باغ شاهزاده ماهان تاکید کرد.‌

راه‌اندازی بازارچه خود اشتغالی در‌ باغ شاهزاده ماهان

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهان، در جلسه صبح امروز ستاد تسهیلات نوروزی ماهان بر راه‌اندازی بازارچه خوداشتغالی، تکمیل بروشور و نقشه راهنما ستاد سفر‌ بخش ماهان تاکید شد.

امان‌الله جمشیدی بخشدار ماهان در این جلسه اظهار داشت: در آستانه ورود به سال جدید قرار داریم، لذا باید با تلاش همه جانبه و همکاری و تعامل به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در ایام نوروز هم مسافران و گردشگران و هم اهالی منطقه از حیث مسائل امنیتی‌، فرهنگی‌، نحوه اسکان‌، کنترل بازار و صنوف مختلف و ... آسوده خاطر باشند‌.

وی گفت: با رعایت ضوابط و مقررات نمایندگی میراث فرهنگی نسبت به راه‌اندازی بازارچه خود اشتغالی در مجاورت باغ شاهزاده ماهان اقدام شود‌.

جشمیدی عنوان کرد: با پیگیری نمایندگی مجامع امور صنفی جلسه‌ای با حضور مسئولان باغ‌های تفریحی و مجموعه‌های گردشگری تشکیل و از نمایندگان بخشداری‌، بهداشت و نیروی انتظامی دعوت به عمل آید‌.

وی افزود: تمام ادارات همکاری لازم را برای تکمیل بروشور و نقشه راهنما ستاد سفر‌ بخش ماهان با نماینده میراث فرهنگی به عمل آورند‌.

جمشیدی با تاکید بر اینکه شهرداری ماهان نسبت به تسطیح و تنظیف معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهر اقدام کند، افزود: هلال‌احمر و کمیته ماهان در مورد تجهیز محل اسکان مسافران نوروزی همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند. 

وی تصریح کرد: شهرداری مکانی را برای حضور کارگران فصلی تعیین و از تجمع آنان در مجاورت آستانه شاه نعمت‌الله ولی جلوگیری کند. 

جشمیدی بیان کرد: شهرداری ماهان با همکاری نیروی انتظامی و اصناف نسبت به جمع‌آوری متکدیان، دوره‌گردها‌، دست‌فروشان و رفع سد معبر در سطح شهر اقدام و نتیجه را به بخشداری ارسال کند.

وی گفت: در ایام نوروز نمایندگی مجامع امور صنفی بر عملکرد نانوایی‌ها و صنوف مختلف ‌نظارت کامل و دقیق داشته باشد و با متخلفان برخورد کند.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول