اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

توزیع رایگان غذای گرم برای فرهنگیان لغو شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از لغو شدن طرح توزیع یک وعده غذای گرم رایگان برای فرهنگیان خبر داد.

توزیع رایگان غذای گرم برای فرهنگیان لغو شد

احمد محمود‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در قالب اسکان نوروزی آموزش و پرورش برای استقبال و پذیرایی و اقامت فرهنگیان تدارکات ویژه‌ای دیده است که در این زمینه 65 مدرسه با 500 کلاس درس و 105 تخت مراکز رفاهی در این ایام در اختیار معلمان قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه همکاری نزدیکی را در این زمینه با میراث فرهنگی و دستگاه‌های خدمات‌رسان داریم، عنوان کرد: 80 درصد مدارس به صورت ویژه در این زمینه طراحی شده تا رضایت فرهنگیان در این باب فراهم آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به تشکیل جلسه‌های مستمر در دو ماه اخیر برای بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات اسکان، پذیرایی و ارائه خدمات درمانی و ... خبر داد و افزود: 40 درصد ظرفیت اقامتی فرهنگیان در استان اردبیل از طریق رزرو اینترنتی انجام شده و مابقی این ظرفیت نیز با مراجعه خود فرهنگیان به ستاد اسکان صورت می‌گیرد.

محمود‌زاده فاصله زمانی پذیرش و اقامت گردشگران فرهنگی را 28 اسفندماه تا 12 فروردین اعلام کرد و ادامه داد: هماهنگی‌های لازم در سه شهرستان پر ترافیک در جذب گردشگر نیر، سرعین و اردبیل انجام شده تا با همکاری نیروی انتظامی‌، آتش‌نشانی و علوم پزشکی خدمات مناسبی در مدارس به معلمان و فرهنگیان ارائه شود.

وجود یک معلم برای تربیت یک دانش‌آموز از افتخارات ما است

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود موضوع انسداد بی‌سوادی در فاصله سنی شش تا 9 ساله‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: ما بر اساس مصوبه هیئت دولت و بخشنامه وزارتی این موضوع را در دستور کار قرار دادیم تا با این انسداد و تلاش برای باسواد کردن گروه سنی 10 تا 45 سال بتوانیم تا آخر برنامه پنجم توسعه جشن باسوادی تمام اهالی استان را برگزار کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اجرای طرح انسداد بی‌سوادی را از پایه اول تا سوم ابتدایی ضروری و با اهمیت توصیف کرد و گفت: ما تلاش کردیم تا دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را شناسایی کنیم تا از این طریق بتوانیم آن‌ها را وارد چرخه نظام تعلیم و تربیت کرده و هرگونه قصور و کوتاهی در این زمینه را جبران کنیم.

محمود‌زاده در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل وجود یک معلم برای یک دانش‌آموز آن هم در مناطق محروم و دور‌افتاده را جزو افتخارات نظام در توسعه آموزش‌های عمومی و رایگان اعلام کرد و یادآور شد: در کنار آن طرح مینی‌بوس و احداث مدارس شبانه‌روزی در مقطع متوسطه و راهنمایی در دستور کار قرار گرفته به طوری که از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور 10 مدرسه شبانه‌روزی در اردبیل در حال احداث است.

انتهای پیام/62005/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول