اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی در سوپرلیگ استان اصفهان صورت گرفت

صعود فوتبالیست‌های نوجوان کاشانی به زیرگروه لیگ کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان از قهرمانی تیم فوتبال نوجوانان سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در مسابقات سوپرلیگ استان اصفهان و صعود این تیم به زیرگروه لیگ نوجوانان کشور خبر داد.

صعود فوتبالیست‌های نوجوان کاشانی به زیرگروه لیگ کشور

مرتضی رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: دیدار برگشت فینال مسابقات سوپرلیگ نوجوانان استان اصفهان بین دو تیم فوتبال نوجوانان سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و نقش جهان اصفهان عصر جمعه 25 اسفندماه در اصفهان برگزار شد که در پایان این تیم کاشانی بود که با پیروزی 3 بر صفر برابر تیم نقش جهان موفق شد علاوه بر کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به زیرگروه لیگ نوجوانان کشور راه یابد.

وی افزود: این در حالی است که دیدار رفت دو تیم جمعه هفته گذشته در کاشان با پیروزی 2 بر صفر تیم نوجوانان نقش جهان اصفهان به پایان رسیده بود اما با توجه به پیروزی 3 بر صفر نوجوانان سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در بازی برگشت، این نماینده کاشان بود که با کسب عنوان قهرمانی مسابقات سوپرلیگ نوجوانان استان اصفهان به رقابت‌های زیرگروه لیگ نوجوانان کشور صعود کرد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان با اشاره به اینکه مسابقات فوتبال سوپرلیگ نوجوانان استان اصفهان در دو گروه سه تیمی برگزار شد بیان داشت: در گروه اول تیم نوجوانان سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با تیم‌های آبفا و نوژن اصفهان هم‌گروه بود و در گروه دوم این رقابت‌ها نیز تیم‌های نقش جهان، فولاد شاهین و ریف اصفهان با یکدیگر در یک گروه قرار داشتند.

رهبری یادآور شد: تیم فوتبال نوجوانان سازمان رفاهی تفریحی کاشان قهرمان سال گذشته سوپرلیگ استان اصفهان نیز به شمار می‌رود که به عنوان نماینده این استان در رقابت‌های زیرگروه لیگ نوجوانان شرکت داشت اما هفته گذشته در دو بازی رفت و برگشت نتیجه را به حریف یزدی خود واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

وی در مورد بازیکنان تیم فوتبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نیز عنوان کرد: در این تیم نفراتی مانند احمد طاعتی، محمد دهقانی، احمدرضا رستمی، محمد رمضانی، سید رضا نبوی، مرتضی ولایتی، علیرضا سهراب‌زاده، امیر حسین حلاج‌پور، محمدحسین طالبیان، رضا وزوانی، حمید رضا شریفی، سید علی حسینی، سیداحمد ساجدین، امیر رعیت مقدم، علیرضا کریمی، مهدی خرمی، محمد بخت‌پور، سید علیرضا مصطفوی، محمد مهدی لطفی، جواد فروغی، امین آقاجانی، محمد حسین کریمی و سینا جعفریان حضور دارند که با هدایت مرتضی کافی‌زاده و سرپرستی مهدی عباسی توانستند جواز حضور در زیرگروه لیگ کشوری را کسب کنند.

انتهای پیام/2406/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول