اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی قم

استانداری که با اسم مستعار فوتبالی می‌نویسد

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قم در سال 91 با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

استانداری که با اسم مستعار فوتبالی می‌نویسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نشست صمیمی استاندار قم و تجلیل از افتخارآفرینان ورزشی استان در سال 91 چهارشنبه شب با 55 دقیقه تاخیر و با ورود استاندار به سالن همایش آغاز شد.

استاندار، فرماندار، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل بنیاد مسکن و تعاون استان از جمله میهمانان دولتی و محمدرضا کشوری‌فرد مدیرعامل صبا، صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبا، علی‌اصغر حسن‌زاده بازیکن تیم ملی فوتسال و... از جمله میهمانان ورزشی این مراسم بودند.

مجری برنامه در ابتدای همایش برای اینکه فضای سالن را متنوع کند با توجه به حضور صمد مرفاوی سرمربی صبا و بازیکن سابق استقلال، کری استقلال و پرسپولیس راه انداخت و گفت: با وجود اینکه من یک پرسپولیسی هستم اما صمد مرفاوی و صبا را دوست دارم.

وی همچنین به جز شعار «نه قرمز نه آبی صبای آسیایی»، شعار «نه قرمز نه آبی فقط سبز هزاری» را به زبان جاری کرد.

عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم گفت: اگر همت، تلاش، درایت و حمایت استاندار قم نبود برای ما برگزاری این مراسم در سال جاری امکان‌پذیر نبود.

رئیس هیئت کشتی قم که به عنوان نماینده جامعه ورزش قم برای ایراد سخن به جایگاه آمده بود ابتدا به مطالعات خود در خصوص استاندار قم و مسئولیت‌های گذشته وی در استان‌های کردستان و همدان اشاره کرد و گفت: سرعت، دقت و قاطعیت در تصمیم‌گیری از ویژگی‌هایی است که در ایشان وجود دارد.

البته استاندار قم در سخنرانی خود به صحبت‌های محسن حلوایی اشاره کرد و گفت: ما از سن سرعت گذشتیم و بیشتر محافظه‌کار شدیم.

باب قدردانی از استاندار قم توسط همه کسانی که بر روی سن رفتند از مجری تا نماینده مجلس باز بود به گونه‌ای که نماینده مردم قم در مجلس در سخنان خود گفت: باید از استاندار قم به دلیل برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش استان قم در سال 91 تشکر کرد؛ این کار بسیار مناسب و قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: از زمانی که پیریایی استاندار قم شدند در باب ارتباط با اقشار مختلف جامعه اقدامات خوبی صورت داده‌ که این هم قابل تقدیر و تشکر است.

احمد امیرآبادی ضمن آرزوی افتخارآفرینی ورزشکاران قم در سال 92، پیشاپیش سال جدید را تبریک گفت.

استاندار قم نیز در این مراسم خود را ورزشی، ورزشی‌نویس و فوتبال‌نویس معرفی کرد و گفت: البته با اسم مستعار می‌نویسم.

وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: نمی‌دانم چه کسی خوشحال می‌شود و چه کسی بدش می‌آید اما بارها از علی آبادی در جلسات مختلف تشکر کرده‌ام که در بحث کارهای عمرانی ورزشی قدم‌های بسیار جدی برداشتند.

با توجه به اینکه قرار نبود امیرآبادی در این مراسم سخنرانی کند اما استاندار قم اظهار داشت: مایلم امیرآبادی صحبت کند و استفاده کنیم، ایشان ‌این روزها کارهایی کرده و یک سری طرح‌هایی به مجلس برده و در کمیسیون‌ها مصوباتی گرفته است.

کرم‌رضا پیریایی گفت: ما بخیل نیستیم و رویه ما این است هر کس کاری کرده است فرقی نمی‌کند نماینده، استاندار، فرماندار، دستگاه قضایی، نخبه، ورزشکار باشد، بیاید بگوید.

انتهای پیام/78010/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول