اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال صنعت ساری:

صعود صنعت به لیگ یک فوتبال کشور هموارتر شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری پس از پیروزی تیمش مقابل گیتی پسند گفت: با این پیروزی تا حدود زیادی صعود تیم صنعت به لیگ دسته اول فوتبال کشور هموارتر شد.

صعود صنعت به لیگ یک فوتبال کشور هموارتر شد

کاوه پاشایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم صنعت در یک قدمی صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد اما هیچ حمایتی از سوی برخی مسئولان نمی‌شود.

وی با اشاره به پیروزی تیمش مقابل حریف اصفهانی افزود: هر دو تیم صنعت و صنایع گیتی پسند از مدعیان صعود بودند که هر دو تیم با 36 امتیاز برای صعود رقابت تنگاتنگی داشتند.

سرپرست فوتبال صنعت ساری گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که بدون هیچ چشمداشتی با توجه به مشکلات مالی که دارند به تیم شهرشان عشق می‌ورزند و با وجود برای تیم بازی می‌کنند.

پاشایی در ادامه ابراز داشت: در بازی مقابل صنایع گیتی پسند اصفهان بازیکنانم در هر دو نیمه بازی منطقی و زیبایی را مقابل دیگر تیم مدعی انجام دادند و مستحق این پیروزی بودند.این سه امتیاز تقدیم به هواداران و دوستداران واقعی صنعت ساری است که این تیم را شرایط سخت تنها نمی‌گذارند و یار دوازدهم تیم محسوب می‌شوند.

سرپرست فوتبال صنعت ساری در پایان با تشکر از حمایت‌های مالی مدیرکل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان اظهار داشت: با این پیروزی تا حدود زیادی صعود تیم صنعت به لیگ دسته اول فوتبال کشور هموارتر شد.

از هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم صنعت ساری در ورزشگاه شهدای ساری مقابل مهمان خود صنایع گیتی پسند اصفهان یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم فوتبال صنعت ساری با این 39 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد و همچنان از مدعیان صعود قرار دارد.

انتهای پیام/886005/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول