اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارس می‌دهد

تیم فوتبال صنعت ساری به صدرنشینی نزدیک شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صنعت ساری با پیروزی مقابل حریف به تیم صدرنشین نزدیک شد.

تیم فوتبال صنعت ساری به صدرنشینی نزدیک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور شامگاه پنجشنبه 24 اسفند تیم صنعت ساری در حضور حدود 500 تماشاگر خود در ورزشگاه شهدای ساری میزبان صنایع گیتی‌پسند اصفهان دیگر تیم مدعی گروه بود که در نهایت با یک گل مهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

تنها گل این بازی را مهدی فولادی در همان ابتدای بازی در دقیقه سوم به ثمر رساند.

با توجه به اینکه هر دو تیم صنعت ساری و صنایع گیتی‌پسند اصفهان با 36 امتیاز از مدعیان گروه بودند برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نمانند برای پیروزی و کسب سه امتیاز بازی وارد میدان شدند.

نیمه نخست را صنعت ساری با حمایت تماشاگران خود خوب آغاز کرد و در همان ابتدا بازی روی پاس زمینی نیما هادیان در دقیقه سوم مهدی فولادی با بغل پا تبدیل به گل برتری و سه امتیاز بازی را برای صنعت ساری کرد.

پس از این گل بازیکنان صنعت ساری فشار زیادی روی دروازه حریف آوردند و بارها موقعیت گلزنی را توسط عادل رمضانی، نیما هادیان و مهدی دستاران پیدا کردند که در امر گلزنی موفق نبودند.

در مقابل تیم صنایع گیتی‌پسند اصفهان نیز موقعیت گل را توسط سجاد اژدر و امین قاسمی‌نژاد در نیمه نخست از دست داد.

با شروع نیمه دوم شاگردان شبیر لطفی در تیم صنعت ساری همچون نیمه نخست بازی منطقی را در زمین ارائه دادند و در این نیمه هم دو موقعیت گل توسط مهدی فولادی و کیوان هاشمی خلق کردند که موقعیت آن‌ها به گل تبدیل نشد.

اما شاگردان ساموئل دارابینیان در تیم صنایع گیتی‌پسند اصفهان برای جبران گل در زمین مسابقه حاضر شدند که در یک صحنه امین قاسمی‌نژاد در موقعیت گل قرار گرفت که ناموفق بود.

البته در نیمه دوم مصطفی کریمی برای صنعت ساری در دقیقه 68 موفق به گلزنی شد که داور گل را آفساید اعلام کرد.

قضاوت این بازی که بر عهده علی صفایی بود به چهار بازیکن دو تیم کارت زرد نشان داد که سهم تیم مهمان سه کارت و میزبان یک کارت بود.

محمد مهدیان، مهدی موذن و اسماعیل کریمیان از صنایع گیتی پسند اصفهان و مصطفی کریمی از تیم صنعت ساری توسط داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال صنعت ساری با این پیروزی با ارزش 39 امتیازی شد و به رده دوم جدول رسید و همچنان از مدعیان صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت اما صنایع گیتی‌پسند اصفهان همچنان با 36 امتیاز در رده هفتم جای گرفت.

انتهای پیام/86005/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول