اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال الوند همدان:

تیم فوتبال الوند لیاقت حضور در پلی‌آف را دارد

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال الوند همدان گفت: با توجه به شرایط جدول و تیم‌ها الوند شایسته‌ترین تیم برای صعود به پلی‌آف است و لیاقت حضور داشتن در این رده را دارد.

تیم فوتبال الوند لیاقت حضور در پلی‌آف را دارد

مصطفی مهدوی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره بازی استقلال اهواز اظهار داشت: در اهواز بازی بسیار خوبی را انجام دادیم اما کمی شرایط آب و هوایی این شهر ما را اذیت کرد.

وی افزود: در نیمه اول، بازی کم‌نقصی را ارائه دادیم و موفق شدیم با نتیجه یک بر صفر به رختکن برویم.

بازیکن تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه شرایط آب و هوایی باعث شد در نیمه دوم افت کنیم، گفت: در این نیمه متأسفانه دو گل دریافت کرده و دو بر یک عقب افتادیم با به زمین آمدن ایمان رضایی رو به بازی هوایی آورده و موفق شدیم بازی را به تساوی بکشانیم.

وی خاطرنشان کرد: نکته غم‌انگیز این بازی مصدومیت محسن خدابنده‌لو بود که تا پایان فصل دیگر نمی‌تواند تیم ما را همراهی کند.

مهدوی‌کیا درباره داوری این دیدار بیان کرد: داوری خوب بود و به جز یک یا دو صحنه مشکل خاصی نداشت.

وی درباره هفته‌های پایانی اظهار کرد: سه تیم مس‌ سرچشمه، نفت مسجد سلیمان و الوند همدان برای حضور در پلی‌آف جنگ سختی را با یکدیگر دارند.

بازیکن تیم فوتبال الوند همدان تأکید کرد: گسترش فولاد که تنها با کسب سه امتیاز از سه بازی پیش ‌رو جواز قطعی حضور مستقیم در لیگ برتر را گرفته است و باید از هم‌اکنون آنها را لیگ برتری بدانیم.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره احتمال حضور الوند در پلی‌آف گفت: اگر یک سری از مسائل به وجود نمی‌آمد تیم ما لیاقت صعود مستقیم به لیگ برتر را هم داشت.

مهدوی‌کیا ادامه داد: در حال حاضر حتی حضور در پلی‌آف ما هم بستگی به سایر نتایج دارد ما باید بتوانیم از سه بازی آینده 9 امتیاز کسب کنیم تا با خیال راحت جواز حضور در بازی پلی‌آف را به دست آوریم.

وی درباره عملکرد خود در سال 91 در باشگاه الوند همدان بیان داشت: امسال یکی از بهترین سال‌های فوتبالی من بود و توانستم دوباره به شرایط خوب و ایده‌آل بازگردم و یکی از علت‌های اصلی آن تیم با انگیزه و بی‌حاشیه الوند بود.

بازیکن تیم فوتبال الوند همدان با اشاره به عملکرد خبرگزاری فارس در سال 91 اظهار کرد: خبرگزاری فارس یکی از فعالترین خبرگزاری‌های کشور است و باید از این مجموعه تشکر کنم.

تیم فوتبال الوند همدان در ادامه لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) در هفته بیست و سوم موفق شد با نتیجه دو بر دو استقلال را در اهواز متوقف کند.

الوند در سال 91 عملکرد مناسبی را داشت و هم اکنون با 39 امتیاز در رتبه سوم گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد و همچنان این تیم همدانی یکی از شانس‌های رسیدن به پلی‌آف است.

این تیم در هفته بیست و چهارم در تاریخ 10 فروردین 92 در همدان میزبان تیم پارسه ایرانیان است.

انتهای پیام/89018/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول