اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پیروزی 2 نماینده فوتبال ساری/ یکی برای صعود دیگری برای بقا

خبرگزاری فارس: از هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، دو نماینده فوتبال ساری یکی برای صعود و دیگری برای بقا مقابل حریفان پیروز شدند.

پیروزی 2 نماینده فوتبال ساری/ یکی برای صعود دیگری برای بقا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در مسابقات هفته جاری، تیم‌های صنعت و استقلال ساری مقابل حریفان پیروز شدند و نوژن شهرداری نوشهر مقابل حریف خود به تساوی رسید.

تیم فوتبال صنعت ساری که در ورزشگاه شهدای ساری در حضور حدود 500 تماشاگر میزبان تیم صنایع گیتی‌پسند اصفهان دیگر تیم مدعی صعود این گروه بود در نهایت یک بر صفر مهمان خود را شکست داد و با یک امتیاز تیم صدرنشین شد.

تیم صنعت ساری با این پیروزی 39 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد و همچنان در گروه مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت.

تنها گل این بازی را مهدی فولادی در دقیقه سوم بازی برای صنعت ساری به ثمر رساند.

در دیگر بازی تیم فوتبال استقلال ساری دست به کار بزرگی زد و موفق شد در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان خود سپیدرود رشت را یک بر صفر شکست دهد.

تیم فوتبال استقلال ساری با این پیروزی صاحب 28 امتیاز شد و در رده نهم جدول جای گرفت و تا حدود زیادی برای بقا در لیگ دسته دوم فوتبال کشور امیدوار شد.

این برتری در حالی برای استقلال ساری به دست آمد که ابراهیم تقی‌پور در چهار بازی هدایت این تیم هشت امتیازی را برای استقلال ساری به دست آورد.

همچنین تیم نوژن شهرداری نوشهر در ورزشگاه شهدا نوشهر میزبان تیم سیاه جامگان مشهد بود و در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تیم فوتبال نوژن شهرداری نوشهر نیز با 30 امتیاز در رده هشتم جای گرفت و حضورش را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حتمی کرد.

تیم دریای محمودآباد که با هشت امتیاز به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط کرده بود نیز مقابل میزبان خود چوکا تالش قرار نگرفت.

انتهای پیام/86005‌/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول