اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهدیشهر:

سبک زندگی قرآنی در جامعه فراگیر شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهدیشهر گفت: در برهه کنونی بسیار لازم است تا سبک زندگی قرآنی در جامعه فراگیر شود.

سبک زندگی قرآنی در جامعه فراگیر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‏الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: امروز بدون تردید می‏توان گفت که مهم‏ترین اقدام فعالان حوزه مذهبی و به خصوص دست‏اندرکاران مساجد در جامعه اسلامی این است که برای پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) فکر کرده و برای عملیاتی ساختن آن برنامه داشته باشند.

وی با تاکید بر شناخت نقش مساجد در تحولات سیاسی و اجتماعی جامعه اسلامی ادامه داد: مسئولان مراکز فرهنگی و دینی به ویژه مساجد در زمان حاضر باید بتوانند در حوزه تاثیرگذاری بیشتر تدبیر کرده و برنامه‏های متنوع و جاذب اجرا کنند.

امام جمعه مهدیشهر اضافه کرد: در برهه کنونی همه مردم و مسئولان باید برای دستیابی به مسجد طراز اسلامی تلاش کنند و این هدف به عنوان یک اولویت فرهنگی مد نظر قرار گیرد.

بارانی بر لزوم فراگیر کردن سبک زندگی قرآنی و مسجدی در جامعه ایرانی امروز تاکید کرد و گفت: توجه به سبک زندگی یکی از خواسته‏های اصلی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: رسیدن به سبک زندگی قرآنی به جز با همکاری همه دست‏اندرکاران فعال در امور مساجد و تشکل‏های مذهبی و خواست مردم ممکن نمی‏شود.

امام جمعه مهدیشهر همچنین نقش ائمه جمعه و جماعات، هیئت امنای مساجد، خادمان، کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد، پایگاه‏های مقاومت بسیج و هیئت های عزاداری را در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی بسیار مهم ارزیابی کرد.

بارانی رونق مسجد را نیاز امروز جامعه ایرانی و اسلام عزیز در سراسر جهان دانست و گفت: هم‏اکنون بسیار ضرورت دارد تا برای تاثیرگذاری بر روی نوجوانان و جوانان و انجام فعالیت‏های مقبول، مساجد وارد کار شوند.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول