اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک-3

دل‏نوشته دانش‌آموز دامغانی: خدا را در شلمچه جور دیگر دیدم

خبرگزاری فارس: دانش‌آموز دامغانی حاضر در اردوی راهیان نور در دل‏نوشته‏ای می‏نویسد: خدا را در شلمچه جور دیگر دیدم و رنگ بهشت را در منطقه هویزه با چشمانم دیدم.

دل‏نوشته دانش‌آموز دامغانی: خدا را در شلمچه جور دیگر دیدم

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، فاطمه جوادی‌نژاد، دانش‌آموز دبیرستان حضرت زینب (س) دامغان صبح امروز در همایش اردوهای راهیان نور در دامغان، دل‏نوشته‏ای قرائت کرد که بسیار زیباست.

او خود این چنین می‌گوید: تمام تار و پود وجودم به وجود آمده بودند. تمامی دقایق و ثانیه‌های رفتنم را لحظه‏شماری می‌کردم. ضربان‌های قلبم یادآور نام شهدایی بود که با رفتنشان آواز سربلندی سر دادند.

وی ادامه می‏دهد: تداعی لحظه‌های عرفانی سفر، بوی عشق و گل و اسفند، بوی مهر، بوی محبت، بوی ایمان، بوی خدای من، بوی خدا را در لابه‏لای خاک‌های شلمچه استشمام کردم.

این دانش‌آموز دامغانی می‏افزاید: من رنگ بهشت را در منطقه هویزه با چشمانم دیدم؛ من با شهدا انس گرفتم؛ با شهدا پرواز کردم؛ با شهدا خدا را درک کردم.

جوادی‌نژاد بیان کرد: من قطره‌های ایمان را در باران‌های احساس شهیدان یافتم؛ من از تبار قطار ملکوت شده بودم؛ وجودم لمس عجیبی به خود گرفته بود؛ یادآوری روزهای جنگ، تمامی رشته‌های احساسم را مانند پیچک گل‌های عشق به هم می‌چسباند.

وی ادامه داد: آری، من صداقت را، باور را، آرمان‌های بهشتی را در روزنه‌های سنگ‌های ترک خورده قبر شهیدان به حقیقت دیدم.

دانش‌آموز بسیجی دامغان گفت: مجرای بغض‌های درونی‌ام را تخریب کردم، تبسم را عمیق کردم، گذاشتم تا گونه‌هایم خیس اشک‌هایم شوند، من حقیقت را باور کردم.

جوادی‌نژاد بیان کرد: گناهانم را در برابر دیدگانم به نمایش گذاشتم، آن وقت بود که به زمین افتادم و های های گریه کردم، من خدا را در شلمچه جور دیگر دیدم، من واقعا راهی کاروان نور شده بودم.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول