اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش نرماشیر:

تمام مدارس روستایی نرماشیر هوشمندسازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نرماشیر گفت: امیدواریم تا پایان فروردین ماه سال 92 طرح هوشمندسازی مدارس در تمام روستاهای شهرستان نرماشیر اجرا شود.

تمام مدارس روستایی نرماشیر هوشمندسازی می‌شوند

عباس حدادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نرماشیر اظهار داشت: در جلساتی که با والدین دانش‌آموزان شش روستا در سطح شهرستان برگزار شد، اهمیت هوشمندسازی مدارس برای آنها تشریح و به پیشنهاد اولیای مقرر شد، یک ماه یارانه دانش‌آموزان برای هوشمندسازی مدارس هزینه شود.

وی افزود: امیدواریم تا پایان فروردین ماه سال 92 این طرح در تمام روستاهای شهرستان اجرا شود تا همه مدارس زیر پوشش هوشمندسازی قرار گیرند.

مدیر آموزش و پرورش نرماشیر تصریح کرد: مردم همیشه پشتیبان آموزش و پرورش بوده‌اند و امیدوارم با همکاری  مسئولان بتوانیم برای رفع محرومیت از این شهرستان گام‌های ارزشمندی برداریم تا همه دانش‌آموزان بتوانند با امکانات مناسب آموزشی در راستای اعتلای نظام تحصیل کنند.

حدادیان عنوان کرد: از آن جا که هوشمندسازی مدارس در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین است در سال جاری و با کمک مردم توانستیم 19 کلاس درس را هوشمندسازی و در مجموع تعداد کلاس هوشمند شهرستان را به 44 کلاس برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی مشترک، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و رشد و تعالی فردی و معنوی زوجین، کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه دانش‌آموزان دختر متأهل در شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/80026/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول