اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

حس نوع دوستی دانش‌آموزان در مدارس تقویت شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: باید فرهنگ انفاق را در مدارس به دانش‌آموزان بیاموزیم تا حس نوع دوستی در آن‌ها تقویت شود.

حس نوع دوستی دانش‌آموزان در مدارس تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام محمد محمدی صبح امروز در جمع فرهنگیان کاکی در مدرسه شهید حاجیانی بر ضرورت جلب علاقه کودکان و نوجوانان به شرکت درامور خیریه تأکید کرد.

امام جمعه کاکی افزود: باید فرهنگ انفاق را در مدارس به دانش‌آموزان بیاموزیم تا حس نوع دوستی در آن‌ها تقویت شود و این باعث گسترش فرهنگ انفاق در جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های رسیدن به کمال، انفاق است زیرا کار خیر ماندگار است و در یادها باقی و اجر آن در پیشگاه خداوند محفوظ است.

محمدی افزود: انفاق در راه خدا باعث افزایش مال می‌شود  هر چند میزان کمک مالی و ... مهم نیست بلکه نهادینه کردن فرهنگ متعالی انفاق، نیکوکاری و احسان برای کمک به محرومان مهمترین است.

وی خاطرنشان کرد: مردم دشتی مردمی هستند که نه تنها مال خود بلکه جوانان خود را در 8 سال دفاع مقدس به راه اسلام و نظام اسلامی انفاق کردند.

امام جمعه کاکی یادآورشد: در فرهنگ شکوهمند اسلام انفاق در راه خدا، از مصادیق احسان شمرده شده و روایات و آیات بسیاری در تأکید آن آمده است.

انتهای پیام/66001/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول