اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرماندار آبیک:

انحلال مدارس غیر دولتی آبیک پذیرفته نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک از انحلال سه مدرسه غیر دولتی در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: انحلال مدارس غیر دولتی پذیرفته نیست.

انحلال مدارس غیر دولتی آبیک پذیرفته نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آبیک در سالن جلسات این اداره اظهار داشت: با توجه به اینکه مدارس غیر دولتی، بخش خصوصی محسوب می‌شوند علاوه بر کمک به دولت، نوعی کمک به دانش‌آموزان است.

وی افزود: مشکلات و شرایط مدارس غیر دولتی باید کارشناسانه مورد بررسی قرار گیرد تا به صورت طرح در جلسه شورای آموزش و پرورش ارایه شده و مشکلات مربوط به آن برطرف شود.

وی افزود: هیئت مؤسس مدارس غیر انتفاعی آبیک باید با جذب نیروهای مجرب، استفاده از امکانات رفاهی و فضاهای مطلوب در جذب دانش‌آموزان به سمت راه‌اندازی این مدارس گام بردارند.

این مسئول ادامه داد: اگر نقاط ضعف مدارس با دید کارشناسانه غیر انتفاعی رفع شود بازخورد اقتصادی خواهد داشت و این در حالی است که باید این تصور در اذهان عموم مردم نهادینه شود که مدارس غیر دولتی به مراتب بهتر از مدارس دولتی هستند.

فرماندار آبیک خاطرنشان کرد: اگر مشکل مدارس غیر انتفاعی مربوط به فضا باشد، می‌توان مدارس بدون استفاده و یا مدارس اضافه موجود در این شهرستان را با قیمت مناسب به هیئت مؤسس مدارس غیر انتفاعی اجاره داد.

داداشی بیان کرد: برای جذب دانش‌آموزان به سمت مدارس غیر انتفاعی و غیر دولتی، باید با تبلیغات مناسب خانواده‌ها را خوب توجیه کرد.

وی اضافه کرد: این قول را به هیئت مؤسس مدارس غیر دولتی آبیک می‌دهیم که تا جایی که سیستم اداری اجازه می‌دهد به آنان کمک کنیم.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به وجود 13 هزار دانش‌آموز چرا باید 12 مدرسه غیر انتفاعی در شهرستان آبیک وجود داشته باشد.

انتهای پیام/77006/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول