اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

توزیع کالاهای اساسی مردم در زنجان ادامه دارد/ بازرسی از 5 هزار واحد صنفی‌

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در ایام پایانی سال تامین و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم ادامه داشته و بازرسی‌ها تشدید شده است.

توزیع کالاهای اساسی مردم در زنجان ادامه دارد/ بازرسی از 5 هزار واحد صنفی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی معصومی ظهر امروز در پانزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار افزود: هم‌اکنون اقلام اساسی مردم با نرخ مصوب در سطح استان در حال توزیع است به طوری که روزانه 20 تن برنج هندی در 14 نقطه در شهر زنجان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به عرضه اقلام اساسی در نمایشگاه‌های بهاره عنوان کرد: روزانه 20 تن برنج هندی نیز در نمایشگاه با قیمت 3 هزار و 400 تومان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: همچنین برنج تایلندی نیز با نرخ یک‌هزار و 650 تومان، مرغ منجمد با قیمت 4 هزار و 650 تومان و گوشت منجمد با نرخ 16 هزار و 700 تومان در حال توزیع است.

وی از ساماندهی قیمت گوشت قرمز در استان خبر داد و یادآور شد: طی جلسات متعدد برگزار شده در این راستا مقرر شده قیمت گوشت به صورت شناور و بر‌اساس نرخ خرید لاشه تعیین شود.

وی تصریح کرد: اتحادیه مربوطه مکلف است قیمت‌های روز خریداری شده را رصد و از طریق سامانه تلفن گویا و ارسال پیام کوتاه قیمت‌ها را به واحدهای صنفی اعلام و واحدها نیز موظف به رعایت آن و نصب قیمت اعلام شده در معرض دید مصرف‌کنندگان هستند.

معصومی گفت: با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش و تعدیل قیمت گوشت در روزهای اخیر بودیم.

وی در ادامه به استقرار دو کانکس در ورودی شهر اشاره کرد و افزود: این کانکس‌ها با حضور بازرسین در مبادی ورودی شهر برای رسیدگی به شکایات مسافران مستقر شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: در پنج نقطه از شهر بازرسین مستقر شده و از هشت صبح تا 20 شب آماده دریافت شکایات و رسیدگی به شکایات مردمی هستند.

وی با اشاره به تشدید بازرسی‌ها در طی روزهای پایانی سال گفت: با تاکید استاندار با انجام بازرسی‌های موردی و پیگیری نتیجه این بازرسی‌ها، متخلفان شناسایی و با پلمپ واحد صنفی به مردم معرفی خواهند شد.

معصومی خاطرنشان کرد: در 15 روز اخیر از 5 هزار واحد صنفی بازرسی صورت گرفته که 225 پرونده به ارزش 940 میلیون ریال تشکیل شده است.

انتهای پیام/2308/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول