اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

فعالیت 245 غرفه عرضه کالا در نمایشگاه بهاره رشت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از فعالیت 245 غرفه عرضه کالا در نمایشگاه بهاره رشت خبر داد.

فعالیت 245 غرفه عرضه کالا در نمایشگاه بهاره رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه عرضه کالای بهاره این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه بهاره رشت در قالب 245 غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان آغاز به‌کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از امروز تا 25 اسفند جاری دایر است، تصریح کرد: پایین و مناسب بودن قیمت‌ها نسبت به بازار و حضور صنوف مختلف در کنار هم از مهمترین ویژگی‌های این نمایشگاه بهاره است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه قیمت کالا بین پنج تا 15 درصد در غرفه‌ها و در برخی از غرفه‌ها زیر قیمت بازار عرضه می‌شود، افزود: تلاش کردیم در این نمایشگاه کالای اساسی مورد نیاز مردم شامل آجیل، مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و ... را بیشتر عرضه کنیم.

وی اضافه کرد: نمایشگاه شماره دو بهاره شهر رشت با 56 غرفه در سالن وارش واقع در بلوار مدرس به دلیل تراکم جمعیت شهری تا 26 اسفند جاری برای عموم مردم دایر است.

منتظری هدف اصلی این نمایشگاه را خرید آسان مواد مورد نیاز مردم عنوان کرد و گفت: یک‌هزار و 460 غرفه در نمایشگاه‌های بهاره در سطح استان تا 25 اسفند جاری به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 200 تن شامل 500 تن سیب و 700 تن پرتقال برای شب عید میوه خریداری شده است، خاطرنشان کرد: بیش از 10 هزار ناظر افتخاری برای مناسب نگه‌داشتن قیمت کالا در نمایشگاه‌های بهاره استفاده شده تا در سال‌های آینده از این تجربیات بیشتر استفاده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، قیمت متعادل مرغ در بازار را بین پنج هزار و 600 تا پنج هزار و 800 تومان عنوان کرد.

به گزارش فارس، نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره رشت از امروز تا 25 اسفند جاری از ساعت 10 صبح تا 22 شب واقع در کیلومتر پنج جاده رشت ‌ـ تهران برای عموم مردم دایر است.

ا‌نتهای پیام/2300/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول