اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی کرمان:

بازرسی‌های کار در کرمان 19 درصد افزایش داشته است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: بازرسی‌های کار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 19.9 درصد رشد دارد.

بازرسی‌های کار در کرمان 19 درصد افزایش داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن رحمانی در گردهمایی سالانه بازرسان کار استان کرمان اظهار داشت: ‌‌بازرسان این اداره کل به منظور حفظ و صیانت از نیروی کار در 11 ماهه گذشته بیش از 16 هزار و 111 مورد بازرسی را از کارگاه‌های استان انجام داده‌اند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان بیان داشت: این تعداد بازرسی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 19.2 درصد رشد دارد.

رحمانی یکی از دلایل رشد آمار بازرسی کار این اداره کل را اجرای صحیح آیین‌نامه دور کاری دانست و افزود: در این اداره کل آیین دورکاری به نحو صحیح و دقیق اجرا می‌شود.

وی با اشاره به نقش آموزش در بالا بردن سطح آگاهی کارگران و کارفرمایان در راستای کاهش حوادث ناشی از کار ابراز داشت: طی جاری تا‌کنون بیش از 33 هزار و 200 نفر ساعت آموزش برای کارگران و کارفرمایان استان ارائه شده است.

مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان به اهمیت تشکیل کمیته‌های حفاظت و بهداشت کار در کارگاه‌های بالای 25 نفر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 288 کمیته در استان کرمان فعال است که این تعداد در مقایسه با 11 ماهه سال گذشته 24 ‌درصد افزایش دارد.

وی خاطر نشان کرد: اداره بازرسی کار اداره کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان هم‌اکنون با 28 بازرس کار مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول