اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

ظرفیت‌ها و فرصت‌های مناسبی در اداره کار خراسان‌رضوی وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در مشهد گفت: ظرفیت‌ها و فرصت‌های مناسبی در اداره کار خراسان‌رضوی وجود دارد.

ظرفیت‌ها و فرصت‌های مناسبی در اداره کار خراسان‌رضوی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا موالی‌زاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران اداره کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در تالار نور مشهد اظهار کرد: ادغام سه وزارت تعاون، وزارت کار و امور اجتماعی و همچنین وزارت رفاه و تامین اجتماعی در قالب وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی سبب شد حجم کاری سنگینی در یک وزارتخانه جمع و بخش‌های مهمی از زندگی اجتماعی آحاد مردم به این وزارتخانه سپرده شود.

معاون پارلمانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: اگر این سه وزارتخانه به تنهایی فعالیت می‌کردند قطعا در دسته‌بندی وزارتخانه‌های تراز اول کشور قرار نمی‌گرفتند اما با ادغام این سه وزارتخانه در قالب یک وزارتخانه بزرگ سبب شد فعالیت‌ها و ماموریت‌های محوله به این وزارتخانه افزایش چشمگیری پیدا کند.

موالی‌زاده عنوان کرد: مجموعه وسیعی از دستگاه‌ها در حال حاضر زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفه اجتماعی قرار دارد، که صندوق بازنشستگی، اداره بهزیستی، فنی حرفه‌ایی، صندوق رفه کارگران و دیگر دستگاه‌های مرتبط با آحاد مردم را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی فعالیت‌های متنوعی را پشتیبانی می‌کند و در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و حقوقی به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

معاون پارلمانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: به سبب هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها با وزارتخانه، شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارتخانه در استان‌ها شکل گرفته است که در راستای هم‌افزایی و بهره‌وری مطلوب نقش مؤثری را ایفا می‌کنند.

موالی‌زاده اظهار کرد:‌ ظرفیت‌ها و فرصت‌های مناسبی در اداره کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی وجود دارد که با استفاده از آنها می‌تواند موقعیت خراسان‌رضوی را در تمامی بخش‌های فعالیت خود به جایگاه نخست برساند.

وی در ادامه گفت: خراسان‌رضوی در بخش کشاورزی و خدمات ظرفیت مطلوبی برای استفاده مناسب‌تر دارد که می‌تواند سبب رشد و توسعه سرمایه‌گذاری اقتصادی در روستاهای خراسان‌رضوی شود و بهره‌وری را در استان افزایش دهد.

معاون پارلمانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: اصول کاری در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بر پایه بهره‌وری استوار است و اگر همه به این اصل پایبند باشند می‌توانند در مسیر از نقطه موجود به سمت شرایط مطلوب حرکت کنند و در هیچ یک از مراحل این مسیر توقف نکنند می‌توانیم شاهد پیش‌روی روزافزون فعالیت‌های وزارتخانه در تمامی استان‌های کشور شویم.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز در این مراسم به تمام شرکت‌کنندگان ثابت شد که لبافی نه تنها مدیر ارشد اداره کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی بوده بلکه مدیر مرشد و محبوب تمام کارکنان این اداره کل نیز بوده که مستلزم تقدیر و تجلیل فراوانی است.

انتهای پیام/70018/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول