اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لامرد:

بازرسی از بازار لامرد فقط ویژه نوروز نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار لامرد گفت: بازرسی از بازارهای این شهرستان فقط ویژه ایام نوروز نیست و به صورت مداوم در سال جدید ادامه می‌یابد.

بازرسی از بازار لامرد فقط ویژه نوروز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، محمود صفری صبح امروز به همراه قاضی تعزیرات، بخشدار مرکزی این شهرستان، مسئولان نیروی انتظامی و اداره صنعت، معدن و تجارت لامرد به صورت سرزده در بازار شهر لامرد، حدود 50 مغازه از صنوف مختلف را مورد بازرسی قرار دادند.

در این سرکشی مشترک سرزده که به مدت سه ساعت انجام شد فرماندار لامرد با بسیاری از خریداران مغازه‌های مختلف بازار این شهر گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان قیمت و کیفیت کالاها قرار گرفت.

در پایان این بازدید سرزده نیز فرماندار لامرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به فرار رسیدن ایام عید باستانی نوروز تصمیم گرفته شد که وضعیت بازار شهر لامرد به صورت دقیق بررسی شود.

محمود صفری افزود: در حال حاضر در بازها، بیش از 50 درصد گران‌فروشی وجود دارد که باید راهکارهای لازم در این زمینه حساس صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از بازاریان شهر لامرد را فروشندگان متعهد و دین‌مدار تشکیل می‌دهند گفت: عده‌ای انگشت‌شمار در این بازار وجود دارند که از وضعیت به وجود آمده سوء استفاده کرده و اقدام به گرانفروشی می‌کنند.

صفری در همین زمینه ادامه داد: برابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مسئله گرانی و گران‌فروشی را به صورت جدی دنبال می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم منافع مردم فدای منافع تعدادی سودجو شود.

فرماندار لامرد خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان لامرد که دارای انصاف هستند و از هرگونه گران‌فروشی جلوگیری می‌کنند مورد تشویق قرار می‌گیرند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بازرسی از بازار لامرد فقط ویژه ایام نوروز نیست و به صورت مداوم در سال جدید ادامه می‌یابد.

به گزارش فارس، در بازدید سرزده از بازار شهر لامرد، علاوه بر سرکشی از 50 مغازه مختلف، برای هشت واحد صنفی متخلف به علت‌های گران‌فروشی، عدم درج قیمت و صورتحساب تشکیل پرونده تخلف صورت گرفت.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول