اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی خبر داد

اجرای 30 برنامه فرهنگی در اماکن و بقاع متبرکه

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: در ایام نوروز 30 برنامه فرهنگی در اماکن و بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

اجرای 30 برنامه فرهنگی در اماکن و بقاع متبرکه

علی مصائبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پیام نوروزی مقام معظم رهبری از طریق رسانه‌های جمعی بلافاصله پس از تحویل سال نو در امام‌زادگان و بقای متبرکه آذربایجان‌غربی پخش می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های لحظه تحویل سال در امام‌زاده‌ها و بقای متبرکه، تصریح کرد: عطرافشانی و گل باران قبور شهدا توسط هیئت امنا، خادمان و زائران در اماکن متبرکه از جمله این برنامه‌هاست.

مصائبی به تهیه هفت‌ سین قرآنی و معنوی، در امام‌زاده‌ها و بقای متبرکه آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز نزدیک به 30 برنامه فرهنگی در این اماکن اجرا می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی افزود: دفاتر مشاوره و پاسخ‌گویی به مسائل شرعی زائران در اماکن متبرکه به صورت مستمر در ایام نوروز فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: برای این منظور، جمعی از روحانیون گرد هم می‌آیند که از این تعداد 10 روحانی نیز از قم دعوت شده‌اند و سایر روحانیان، بومی و یا از فرهنگیان مستقر در امام‌زاده‌ها هستند.

مصائبی برگزاری نماز جماعت به صورت مستمر در امام‌زاده‌ها و نمایشگاه طرح آرامش بهاری را، از دیگر برنامه‌های نوروزی اماکن متبرکه عنوان کرد و ابراز داشت: بروشورهای مذهبی در ارتباط با حجاب و عفاف، ترویج فرهنگ وقف و همچنین مباحث اعتقادی و ولایی برای توزیع گسترده در بین زائران آماده شده است.

انتهای پیام/61010/ط30/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول