اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف خراسان رضوی:

اوقاف خراسان‌رضوی در حال گذر از مرحله سنتی به وضعیت مدرن است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‎ رضوی گفت: اوقاف و امور خیریه در همه حوزه‎ها در حال گذر از مرحله سنتی و قدیمی به وضعیت مدرن است.

اوقاف خراسان‌رضوی در حال گذر از مرحله سنتی به وضعیت مدرن است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ،حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد صبح امروز در جمع کارکنان اوقاف و امور خیریه خراسان‎رضوی اظهار داشت: گذر از مرحله سنتی به مدرن به کاهش مراجعات به اوقاف، کاهش هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم مردم کمک می‌کند.

وی گفت: این انتقال در حوزه‌های مختلف مرتبط با اوقاف و امور خیریه از لحاظ کاری بسیار پرحجم و گسترده است و از این رو نیازمند همکاری، همدلی و حمایت همه همکاران هستیم.

وی با اشاره به اینکه اوقاف و امورخیریه محل رجوع آحاد مردم است و خدمات بسیار گسترده‌ای ارائه می‌دهد، افزود: سابقه فعالیت این حوزه به بیش از یکصد سال می‌رسد ولی با توجه به توسعه شهری و تحولات جمعیتی از یک سو و ثابت بودن منابع انسانی و امکانات، با بن‌بست‌هایی مواجه می‌شویم و برای خروج از آن باید در فرآیند خدمات و امور سازمان بازنگری و بازخوانی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر تبیین راهبردها، به حمایت و تجهیز منابع انسانی سازمان نیاز داریم که خوشبختانه همکاران ما از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

وی گفت: سالانه چندین فقره وقف انجام شده و مراجعه به مجموعه ادارات درسطح استان صورت می‌گیرد که این تعداد مراجعات علاوه بر تحمیل هزینه به مراجعین و منابع مالی، موجب آسیب‌پذیرتر شدن منابع انسانی و بروز مشکلاتی در مسیر ارتقای سلامت اداری می‌شود.

وی همچنین با اشاره به لزوم استفاده از خدمات مجازی گفت: در حوزه‎های اجرا و ثبت نیازمند توسعه سریع فناوری و تبدیل وضعیت هستیم که البته کار شروع شده ولی سرعت کار باید افزایش یابد.

وی تاکید کرد: با سازوکار فراهم شده و مکانیزه شدن کار، بخش زیادی از امور به سرعت و دقت انجام می‌شود و از همه مهم‌تر ارتقای سلامت کار را در پی دارد. 

انتهای پیام/70005/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول