اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه توسعه بخش کشاورزی محقق شد

تصویب 43 طرح کشاورزی در بشرویه

خبرگزاری فارس: در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بشرویه 43 طرح کشاورزی با اعتبار 139 میلیارد ریال به تصویب اعضای کارگروه رسید.

تصویب 43 طرح کشاورزی در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، فرماندار بشرویه پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: کشاورزی و دامداری پایه و اساس اقتصاد کشور است و کمک به رونق و توسعه کشاورزی در ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت از روستاها نقش بسزایی دارد.

محمدعلی مهدی‌نژاد ادامه داد: ایجاد اشتغال از مهم‌ترین مشکلات و معضلات اصلی نظام است و اگر مشکل بیکاری جوانان حل شود، بی‌شک بسیاری از معضلات اجتماعی رفع می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان بشرویه قطب کشاورزی است لذا باید از این فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاری و معرفی طرح‌های متنوع کشاورزی و دامداری استفاده کرد.

فرماندار بشرویه افزود: برگزاری جلسات کارگروه توسعه بخش کشاورزی از جهات مختلفی حائز اهمیت است که مهم‌ترین آن ایجاد اشتغال آن هم از نوع اشتغال پایدار است.

مهدی‌نژاد تاکید کرد: تمام اعضای کارگروه باید با دید مثبت و وسیع و حساسیت بی‌جا تمام توان خود را برای رفع موانع و مشکلات کشاورزی و ایجاد رغبت و انگیزه برای جذب سرمایه‌گذاران به کار گیرند.

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه نیز با بیان اینکه از ابتدای تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی 583 طرح مصوب شده، گفت: ارزش ریالی این طرح‌ها 176 میلیارد ریال بوده است.

علی شفیعی اذعان داشت: از این تعداد 520 طرح به ارزش 117 میلیارد ریال به بانک معرفی شده که از این تعداد نیز 310 طرح با اعتبار 56 میلیارد ریال به مرحله پرداخت رسیده است.

وی از تصویب 43 طرح کشاورزی با اعتبار 139 میلیارد ریال در کارگروه توسعه بخش کشاوری خبر داد و افزود: این طرح‌ها در بخش‌های آب و خاک، دام و تولیدات گیاهی هستند.

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه تاکید کرد: نظارت بر روند تشکیل پرونده‌های مصوب در کارگروه تا زمان دریافت تسهیلات و اجرای طرح‌ها مورد توجه جهاد کشاورزی قرار دارد.

شفیعی عنوان کرد: 10 اولویت جدید به موارد شامل دریافت تسهیلات کارگروه کشاورزی همچون فرآوری و بسته‌بندی میوه‌های خشک و سبزی، پرورش آبزیان در منابع آبی خرد، تولید قارچ در فضاهای خانگی و پرورش آبزیان تزئینی افزوده شده است.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول