اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

اختصاص 600 میلیون تومان برای حمایت از کشاورزی بشرویه

خبرگزاری فارس: مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از اختصاص 600 میلیون تومان برای راه‌اندازی صندوق حمایت از بخش کشاورزی در بشرویه خبر داد.

اختصاص 600 میلیون تومان برای حمایت از کشاورزی بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه محمد حسین اکبری ظهر امروز در جمع کشاورزان و مدیران عامل شرکت تعاونی‌های کشاورزی در بشرویه اظهار کرد: با وجود خشکسالی‌های متوالی در خراسان جنوبی، کشاورزی از مهم‌ترین محورهای توسعه در استان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور تامین سرمایه در گردش کشاورزان، کمک مالی به آن‌ها و افزایش سطح تولید، صندوق حمایت از بخش کشاورزی در شهرستان‌های استان راه‌اندازی می‌شود.

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: تقویت روحیه تعاون و همکاری در روستاها، ایجاد روحیه جمعی و کلان‌نگر، استقلال اقتصادی و رفع مشکلات کشاورزان از دیگر مزایای ایجاد این صندوق در شهرستان‌ها است.

اکبری از اختصاص 600 میلیون تومان برای راه‌اندازی صندوق حمایت از بخش کشاورزی در شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: در سال جاری، 7 میلیارد تومان اعتبار به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: از این مبلغ، 2 میلیارد تومان برای صندوق مرکز استان و 5 میلیارد تومان برای راه‌اندازی صندوق حمایت از بخش کشاورزی در شهرستان‌های استان اختصاص داده شده است.

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اضافه کرد: 49 درصد از سهم این صندوق را دولت و 51 درصد به بخش خصوصی و سهم کشاورزان اختصاص دارد.

انتهای پیام/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول