اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

اثرات نماز با اهمیت به آن ظاهر می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرمان گفت: اگر در اهمیت نماز فردی و اجتماعی آن مسیری که باید برویم را طی کنیم، اثرات آن ظاهر می‌شود و در اداره‌ها دیگر نیاز به حراست نیست.

اثرات نماز با اهمیت به آن ظاهر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور در جلسه ستاد اقامه نماز سازمان جهاد کشاورزی کرمان اظهار داشت: با توجه به ارزیابی انجام شده، سازمان جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه برتر در بخش نماز معرفی شده است.

وی افزود: اگر در اهمیت نماز فردی و اجتماعی آن مسیری که باید برویم را طی کنیم، اثرات آن ظاهر می‌شود و در ادارات دیگر نیاز به حراست نیست، زیرا نماز انسان را از فساد و فحشا دور می‌کند.

حجت‌الاسلام علی ایمانی‌تبار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان عنوان کرد: پیامبر (ص) فرمودند، «آگاه باشید که نماز سفره خدا است و خودش این سفره را مهیا و آن را پنج نوبت پهن کرده و آن را چینش می‌کند» پس از ادب و اخلاق دور است که انسان توجه نکند و ملائکه خدا را منتظر بگذارد.

وی افزود: نخستین فلسفه نماز غفلت‌زدایی است که با بی‌میلی و سستی سازگاری ندارد و اینکه بندگی خودمان را در مقابل خداوند نشان بدهیم و تسلیم بودن از دیگر فلسفه‌های نماز است.

وی گفت: اگر به دلخواه خود و هر زمان که خواستیم، نماز بخوانیم از موارد تسلیم نیست و یکی دیگر از فلسفه‌های نماز رعایت ادب در مقابل خالق بی‌همتا است.

کازرونی کارشناس ارزیابی ستاد اقامه نماز استان کرمان نیز تصریح کرد: یک مدیر وقتی مدیریت را به عهده می‌گیرد یکی از کارهای مهم وی باید اقامه نماز باشد و مدیران باید توجه کنند که اصل نماز به رعایت اول وقت و جماعت است.

وی گفت: مدیران باید تمام موانع را بردارند تا کارکنان بتوانند، بیشتر در نماز جماعت شرکت کنند.

انتهای پیام/2446/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول