اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان:

بارور شدن فرهنگ دینی در گرو برپایی نماز است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد اقامه نماز استان زنجان با تاکید بر اهمیت نماز گفت: بارور شدن فرهنگ دینی در گرو برپایی نماز است.

بارور شدن فرهنگ دینی در گرو برپایی نماز است

سعید ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: توجه به آثار فرهنگی نماز در سطح جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به برکات برپایی نماز در جامعه اشاره کرد و افزود: بالاترین مصداق خیر نماز است و باید این مصداق در جامعه جاری باشد. 

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به آیات قرآن در مورد اهمیت نماز، خاطرنشان کرد: 20 هزار حدیث مستقیم و غیر مستقیم بر اهمیت نماز تاکید دارند.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم 90 آیه به شکل مستقیم بر اهمیت نماز تاکید دارند، افزود: تاکید قرآن بر برپایی نماز باید مورد توجه باشد.

ناصری به برپایی نماز در ادارات دولتی اشاره کرد و گفت: برپایی نماز جماعت در ادارات دولتی همواره مورد تاکید قرار داشته است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان ارتقای شاخص‏های نماز در دستگاه‏های اجرایی استان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: موضوع نماز در ادارات دولتی کاری تیمی است.

وی با بیان اینکه این کار تیمی بدون همدلی همه اعضا به نتیجه نخواهد رسید، یادآور شد: همه اعضا باید در کاری جمعی برای جاری کردن مفاهیم دینی تلاش کنند.

ناصری به طرح جامع نظارت در برپایی نماز در دستگاه‏های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: طرح جامع نظارت به صورت کشوری در استان زنجان نیز به خوبی در حال اجراست.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان امتیاز‏بندی دستگاه‏های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: با توجه به اجرای طرح نظارت دستگاه‏های اجرایی امتیازبندی می‏شوند.

وی با اشاره بر امتیاز مدیران دستگاه‏های دولتی در استان، خاطرنشان کرد: بر اساس روش ارزیابی جدید امتیاز مدیران در کنار امتیاز دستگاه‏ها ارزیابی می‌شود.

ناصری به نمازخانه‌های بین‌راهی استان اشاره کرد و گفت: نمازخانه‏های بین‏راهی در سطح استان به شکل مستمر باید مورد نظارت باشند.

انتهای پیام /73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول