اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش رئیس ارشاد بهمئی از نتایج شورای فرهنگ عمومی

نمازی: بسیاری از خرده فرهنگ‌های دست و پاگیر در بهمئی حذف شد

خبرگزاری فارس: رئیس ارشاد بهمئی از نتایج شورای فرهنگ عمومی سخن به میان آورد و گفت: نتایج نشست‌ها به بار نشسته و اکنون بسیاری از خرده فرهنگ‌های دست و پاگیر در بهمئی حذف شده است.

نمازی: بسیاری از خرده فرهنگ‌های دست و پاگیر در بهمئی حذف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، پیش از ظهر امروز هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بهمئی با موضوع بررسی عوامل خودکشی و بحث و تبادل نظر پیرامون برگزاری همایش بزرگ خرده فرهنگ‌ها در این شهرستان برگزار شد.

عبدالمحمد نمازی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی در ابتدای جلسه با گزارش مختصری از روند اجرایی مصوبات گذشته شورا افزود: خوشبختانه نتیجه برگزاری جلسات مکرر شورای فرهنگ عمومی با موضوع اصلاح خرده فرهنگ تا حدودی زیادی به بار نشست و امروز شاهد حذف اغلب خرده فرهنگ‌ها در اجرای مراسم‌های عمومی مردم هستیم.

وی با تقدیر فراوان از مردم فرهنگی شهرستان بهمئی تصریح کرد: بدون تردید بدون همکاری مردم هیچ خرده فرهنگی حذف نمی‌شود و مردم نشان دادند که در مسائل کلان فرهنگی حتی از مسئولین جلوتر هستند.

حجت‌الاسلام امرالله سیادت امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی نیز به تشریح موضوع جلسه پرداخت و افزود: باید در خصوص بحث خودکشی تحقیق و پژوهش کرد و عوامل آن را بهتر  شناخت  تا این معضل فرهنگی اجتماعی در این شهرستان ریشه‌کن شوند.

وی با اشاره به برخی عوامل خودکشی‌ها اظهار داشت: ناامیدی و عدم آگاهی بعضی جوانان به مسائل مختلف از مهم‌ترین علت‌های خودکشی است که باید در این زمینه کار فرهنگی و دینی قوی صورت گیرد.

محمدظاهر سیاوش فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عموی بهمئی با اشاره به وضعیت کلی فرهنگی در این شهرستان گفت: کارهای فرهنگی خوبی در این زمینه انجام گرفت که بسیاری از بدعت‌ها ریشه‌کن شد. 

وی از همه دستگاه‌های فرهنگی از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این زمینه همکاری کردند تقدیر و تشکر کرد و افزود: مسئولان در کارهای فرهنگی با همه توان پای کار باشند چرا که جنگ امروز ما با دشمن در عرصه فرهنگی است.

این مسئول تصریح کرد: در جنگ نرم دشمن همه ما وظیفه داریم در کنار جوانان باشیم . لحظه‌ای از بصیرت‌افزایی غافل نشویم.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول