اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

عملکرد قابل قبول ادارات در زمینه نماز

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به تحقق اهداف دستگاه‏های اجرایی در شاخص‏های نماز گفت: ادارات و دستگاه‌های استان در زمینه توجه به مقوله نماز عملکرد قابل قبولی دارند.

عملکرد قابل قبول ادارات در زمینه نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عادل علی‏پور بعدازظهر امروز در جلسه رابطین نماز، اظهار کرد: در سال‏های اخیر روند رو به رشدی در شاخص‏های نماز صورت گرفته است.

وی به تلاش مدیران و رابطین نماز اشاره کرد و افزود: مدیران و مسئولین در ستاد اقامه نماز تلاش قابل توجه‏ای در توسعه شاخص‏های نماز در دستگاه‏های اجرایی داشتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان به آمار مقایسه‏ای از سال 84 تا 90 اشاره کرد و یادآور شد: آمار این سال‏ها نشان از جهش در ادارات استان دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه‏های اجرایی با توجه به شاخص‏های تعیین شده امتیاز‏بندی می‏شوند، افزود: دستگاه‏های اجرایی استان از زیر 250 تا یک‌هزار امتیاز‏بندی می‌شوند.

علی‏پور به آمار سال 87 اشاره کرد و گفت: در سال 87 تنها یک دستگاه مورد تقدیر ویژه قرار گرفته بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه در این سال 64 دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفته بودند، یادآور شد: در سال87 تعداد دستگاه‏هایی که عملکرد قابل قبول داشتند، 16 عدد بود.

وی از سرزنش پنج دستگاه اجرایی در سال 87 خبر داد و اظهار داشت: در این سال 25 دستگاه اجرایی مشمول تذکر بودند.

علی‏پور تعداد دستگاه‏هایی که در سال 88 مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند را سه مورد عنوان کرد و گفت: 13 دستگاه در این سال شایسته تقدیر بودند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان به آمار دستگاه‏های اجرایی استان در سال 89 اشاره کرد و افزود: در این سال هفت دستگاه اجرایی تقدیر ویژه شدند.

وی با بیان اینکه در سال 89 تنها یک دستگاه مورد سرزنش قرار گرفته است، افزود: 12 دستگاه اجرایی عملکرد خود را در این سال ارائه نکردند.

علی‏پور آمارهای دستگاه‏ای اجرایی در سال 90 را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: آمارهای سال 90 جهش قابل توجهی نسبت به سال‏های قبل از آن دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان شاخص‏های ارزیابی سال 90 را به اصلی و فرعی تقسیم کرد و ادامه داد: این شاخص‏ها در پنج محور اصلی و 38 محور فرعی صورت گرفته است.

وی از 3 دستگاه استانی به عنوان تقدیر ویژه خبر داد و اظهار داشت: تعداد دستگاه‏های تقدیر ویژه شده در قیاس با سال‏های گذشته افزایش چشمگیر دارد.

علی‏پور با بیان اینکه 14 دستگاه عملکرد قابل قبولی در سال 90 داشتند، افزود: چهار تذکر در سال 90 به دستگاه‏های اجرایی داده شده است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول