اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر خبرداد

برگزاری همایش منطقه‌ای نماز در خرداد ماه 1392

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از برگزاری همایش منطقه‌ای نماز در خرداد ماه سال 1392 در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری همایش منطقه‌ای نماز در خرداد ماه 1392

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمد خلیلی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص اساتید و دانشجویان همایش منطقه‌ای نماز تحت عنوان دانشگاه، جامعه، هویت دینی و نماز در خرداد ماه سال 92 در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار می‌شود.

وی، این همایش را در قالب 20 محور شامل نماز و تأثیر فردی و اجتماعی، نقش نماز در تحول انسان و جامعه، نماز و آثار تربیتی آن، نماز، هویت دینی و تأثیرپذیری جوان، نقش مساجد در اعتلای فرهنگ نماز، نماز عید و تأثیر آن در اتحاد ملی و انسجام اسلامی، نماز و تأثیر آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی، تأثیر نماز و هویت دینی در خلاقیت علمی جوانان، تأثیر مراسم مذهبی و عزاداری حسینی در جذب جوانان به نماز اعلام کرد.

خلیلی، نقش نماز در بهداشت فردی و اجتماعی، نماز و راه‌های جذب جوانان، نقش نمازهای جمعه و جماعت در اعتلای هویت دینی جامعه، نماز و نقش آن در کاهش جرم، نقش اساتید در ترویج فرهنگ نماز در دانشگاه‌ها، تأثیر نماز و هویت دینی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، نقش نماز و هویت دینی در قیام‌های مردمی، هویت دینی و تأثیر آن در حفظ ارزش‌های اسلامی، تأثیر نماز و هویت دینی در تحولات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و نقش ائمه جماعات در جذب جوانان به امر نماز را از دیگر محورهای این همایش عنوان کرد.

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اهر، آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات را 20 فروردین و آخرین مهلت ارسال مقالات اصلی را اردیبهشت 92 اعلام کرد.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت و ارائه مقاله می‌توانند مقالات خود به صورت تایپ شده در محیط Word 2003 , 2007  و با فونت Bnazanin14 در صفحه A4 از طریق پست الکترونیکی namaz@iau-ahar.ac.ir  و یا با آدرس پستی، اهر کیلومتر دو جاده اهر-تبریز، مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، ستاد اقامه نماز ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت دانشگاه به آدرس www.iau-ahar.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 04262238100 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/60001/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول