اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان:

بی‏توجه کردن جوانان به نماز دسیسه دشمن است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان در شرکت برق منطقه‏ای سمنان گفت: بی‏توجه کردن جوانان به نماز دسیسه دشمن است و باید با اقدامات فرهنگی این توطئه خنثی شود.

بی‏توجه کردن جوانان به نماز دسیسه دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز جلسه مشترک شورای عالی فرهنگی و ستاد اقامه نماز شرکت برق منطقه‏ای سمنان با حضور اعضا و مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان و دبیر ستاد اقامه نماز استان در محل این شرکت برگزار شد.

حجت‏الاسلام محسن فاطمی‏نیا مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان با تشکر از فعالیت‏های ستاد اقامه نماز برق منطقه‏ای سمنان در ترویج فرهنگ نماز در این شرکت عنوان کرد: اقدامات مفید و مؤثری در شرکت برق منطقه‏ای سمنان در عرصه‏های فرهنگی، دینی و مذهبی انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: تلاش در راه گسترش معارف الهی، ضامن رستگاری انسان‏ها است و باید به آن بیشتر توجه شود.

وی فعالیت در عرصه نماز را توفیقی از جانب خداوند متعال دانست و گفت: خدمت برای نماز توفیقی در دوران محدود مسئولیت است که به ما ارزانی شده و باید قدردان این موهبت الهی باشیم و آنچه در توان داریم برای گسترش فرهنگ نماز به کار گیریم.

دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان مهم‏ترین شعار خداوند متعال را در سراسر قرآن امر به نماز دانست و افزود: اگر غیر از نماز چیز دیگری می‏توانست انسان را از فحشا باز دارد، بی‏شک خداوند در قرآن آن را بیان می‌فرمود.

فاطمی‏نیا با اشاره به حربه دشمنان در بی‏هویت ساختن جوانان کشور اظهار داشت: امروز تیر زهرآگین دشمن به سوی جوانان میهن نشانه رفته است تا ارزش‏ها و اعتقادات دینی آنان را از بین ببرند و حساسیت آن‌ها را نسبت به مسائل مذهبی کمرنگ کنند و یکی از راه‏های رسیدن به این نیت شوم، بی‏توجه کردن جوانان به امر نماز است.

انتهای پیام/2249/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول