اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

هرکس از مواضع رهبری زاویه بگیرد طرد می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: ملت ایران همیشه پیرو ولایت فقیه هستند و به این دلیل مردم کسانی را که با مواضع رهبر معظم انقلاب زاویه داشته باشند طرد می‌کنند.

هرکس از مواضع رهبری زاویه بگیرد طرد می‌شود

حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در جریان فتنه باید مواظب بود تا با نابودی فتنه‌گران فتنه‌ای جدید ظهور و بروز نکند و به این دلیل باید مواظب ظهور بنی‌امیه و بنی‌عباس‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه بنی‌عباس، بنی امیه را نابود کرد، خاطر نشان کرد: بنی‌عباس با شعارهای همه پسند توانست زمینه نابودی بنی‌امیه را فراهم کند ولی بعدها چه مشکلاتی که برای اسلام به وجود نیاورد و حال باید از این قضیه تاریخی درس بگیریم.

*زاویه گرفتن با رهبری محکوم است

امام جمعه شوشتر اظهار کرد: نباید از مواضع رهبری معظم انقلاب زاویه داشت و به این دلیل باید متوجه شرایط کنونی جامعه و مواضع رهبری معظم انقلاب بود.

وی با اشاره به اینکه ملت مردمی ایران پیرو ولایت هستند، تاکید کرد: ملت ایران همیشه پیرو ولایت فقیه هستند و به این دلیل مردم کسانی را که با مواضع رهبر معظم انقلاب زاویه داشته باشند طرد می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: تنها رمز موفقیت ایران اسلامی در مسائل پیچیده سیاسی اطاعت از رهبری است و باید مواظب بود که وحدت جامعه حول محور رهبری معظم انقلاب حفظ شود.

*وحدت نیاز کنونی جامعه ایران است

امام جمعه شوشتر اظهار کرد: وحدت در شرایط کنونی از هر لازمی برای جامعه ایران اسلامی ضروری‌تر است و به این دلیل همه باید برای حفظ وحدت تلاش کنند.

وی تاکید کرد: سران قوا، مسئولان و نخبگان سیاسی باید برای حفظ وحدت گام بردارند و در این باره هیچ‌کس حق ندارد برخلاف این مهم اقدام کند.

سلیمانی افزود: هرکس بخواهد مقابل اسلام ناب بایستد و اقدامی انجام دهد که برخلاف صلاح اسلام باشد باید با وی برخورد کرد.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول