اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

هنر ولایت و رهبری کشاندن مردم به پای صندوق‎های اخذ رای است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: هنر ولایت و رهبری کشاندن مردم به پای صندوق‎های اخذ رای است و مردم به این فرمایشات به خوبی گوش می‌دهند.

هنر ولایت و رهبری کشاندن مردم به پای صندوق‎های اخذ رای است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‎الاسلام سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در همایش منطقه‎ای آموزشی و توجیهی مجریان و دست اندرکاران یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرم‌آباد گفت: انتخابات مظهر اراده مردم در ادامه راه جمهوری اسلامی ایران بوده و علت استواری نظام، تکیه بر رای مردم و برگزاری انتخابات به صورت سالم و پرشور بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انتخابات یک سرمایه، ظرفیت و پشتوانه عظیم برای نظام و یک افتخار بزرگ است.

وی مساله استکبار ستیزی را از ویژگی‌های مختص انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز منفورترین کشور و رئیس جمهوری، آمریکا و باراک اوباما است، چرا که ظلم و سلطه در این کشور حاکم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز امنیتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، در هیچ کشوری نیست و در سایه امنیت، عبادت، بندگی، انتخابات و دیگر فعالیت‌ها در حال انجام است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه کشور ایران کشوری قدرتمند و با اقتدار است، گفت: در قضیه انرژی هسته‌ای تلاش کردند تا اجماع جهانی علیه ایران داشته باشند، اما ایران نترسید و با اقتدار ایستاده و مجبور شدند در مذاکره اخیر خودشان را به کشور ایران نزدیک کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی 10 دستاورد بزرگ و الهی داشته است، افزود: رهایی از سلطه و طاغوت، استکبار ستیزی، ایمان، ارزش‎های الهی، استقلال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، امنیت، اقتدار، اتحاد، ابتکار و خلاقیت و انتخابات از جمله دستاوردهای عظیم این انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امروز دولت‎ها و حکومت‎ها تلاش می‎کنند، رنگ و بوی دینی به خود بگیرند و این دگرگونی‎ها نیز در سیاستمداران به وجود آمده که این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب ایران است، گفت: امروز در هیچ کجای دنیا کشوری مانند ایران مستقل نیست و فقط مردم ایران هستند که تصمیم می‎گیرند و هیچ قدرتی از بیرون نمی‎تواند بر اراده ملت تاثیرگذار باشد.

میرعمادی با اشاره به اینکه انتخابات یک سرمایه، ظرفیت و پشتوانه عظیم برای نظام و یک افتخار بزرگ است و برگزاری انتخابات یک افتخار بزرگ برای نظام است و بدون واهمه یک انتخابات گسترده با مشارکت حداکثری مردم را برگزار می‎کنند، متذکر شد: انتخابات مظهر اراده مردم در ادامه راه جمهوری اسلامی ایران است و علت استواری نظام تکیه بر رای مردم و برگزاری انتخابات به صورت سالم و پرشور بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نفوذناپذیر است و این نظام علیرغم گرفتاری‎ها، تهدیدها، تحریم‎ها و شیطنت‎های دشمنان همچنان در میان دیگر کشورهای سربلند بوده و این مهم به برکت دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

میرعمادی با تاکید بر اینکه دشمنان جدولی از توطئه‎ها را برای انتخابات آینده ایران پیش‎بینی کرده‎اند، گفت: در این برهه از زمان حساسیت بیشتری وجود دارد و دشمنان می‎دانند که هر رای تیری بر قلب دشمنان است و به طور یقین تلاش جدی برای عدم حضور مردم در انتخابات را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مردم لرستان در طول 34 سال گذشته انقلاب امتحان خودشان را پس داده و هیچ‎گونه دردسری برای نظام و انقلاب نداشته‎اند، یادآور شد: در تمام انتخاباتی که در لرستان برگزار شد مردم با تمام وجود و با علاقه و انگیزه الهی پای صندوق‎های اخذ رای حاضر شدند و امروز این مردم ولایی سربلند و سرافراز هستند.

انتهای پیام/2304/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول