اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

بی‌توجهی مسئولان به جنگل‌ها باعث نابودی این سرمایه ملی شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌توجهی مسئولان و متولیان بخش جنگل‌داری در کشور باعث تخریب روز افزون جنگل‌ها و مراتع شده است.

بی‌توجهی مسئولان به جنگل‌ها باعث نابودی این سرمایه ملی شده است

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: مسئولان برای نگهداری از جنگل‌ها و جلوگیری از تخریب روز افزون آنها هیچ برنامه عملی و کارشناسی شده‌ای ندارند و به این دلیل باید در این حوزه اقدامی عملی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان جنگل‌ها و مراتع در این باره هیچ برنامه‌ای ندارد، افزود: برنامه‌های موجود بسیار ناکارآمد هستند به نحوی که روزانه شاهد تخریب جنگل‌ها و نابودی این سرمایه ملی هستیم.

وی گفت: رفع مشکلات در این حوزه ضروری‌ست و باید در اسرع وقت در راستای کاهش موانع موجود اقدام کرد تا دیگر شاهد نابودی جنگل و قطع درخت نباشیم.

*طرح‌های غیرکارشناسی، مشکلی بزرگ است

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اجرای طرح‌های غیرکارشناسی مسئولان عالی‌رتبه کشوری در حوزه جنگلداری باعث شده است تا این حوزه با مدیریتی نابه‌سامان مواجه شود.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه باید از جنگل‌ها حفاظت شود، بیان کرد: باید برای کاهش مشکلات در این حوزه اقدام کنیم و تنها فعالیت کارشناسی شده و پژوهش در این بخش می‌تواند موثر باشد.

*جنگل‌ها سرمایه ملی هستند

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جنگل‌ها با صرف هزینه و زمان زیادی به وجود می‌آیند و به این دلیل باید تلاش کرد تا به بهترین وجه از این داشته‌های ملی یک کشور حفاظت شود.

وی در پایان اظهار کرد: نباید از داشته‌های ملی کشور گذشت و به دلیل اشتباه و اجرای طرح‌های غیرکارشناسی شاهد نابودی روز افزون جنگل‌ها باشیم، زیرا قطع درختان در ماه‌های گذشته برای مصارف صنعتی بسیار زیاد شده است.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول