اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از فینالیست‌ شدن کاله گزارش می‌دهد

ولاسکو میهمان ویژه دیدار ماقبل فینال لیگ والیبال ایران

خبرگزاری فارس: در سومین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال، تیم کاله مازندران با شکست پیکان فینالیست لیگ برتر شد. در این دیدار ولاسکو میهمان ویژه بود.

ولاسکو میهمان ویژه دیدار ماقبل فینال لیگ والیبال ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، در سومین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور دو تیم کاله مازندران و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده مازندران با شکست حریف خود وارد دور نهایی لیگ برتر امسال شد.

کاله مازندران نیز با حمایت بی‌امان هوادارانش با نتیجه سه بر یک تیم خودروساز پایتخت را از پیش رو برداشت.

این تیم توانست در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازات (25 بر 20)، (28 بر 26) و (25 بر 23) پیروز نهایی دیدار تهران لقب گیرد و پیکان تنها در ست سوم با امتیاز (25 بر 22) طعم پیروزی را چشید.

کاله مازندران برخلاف دو دیدار گذشته در مرحله حذفی مقابل پیکان که با نتیجه سه بر دو به پایان رسید این بار با شکست سنگین سه بر یک، میزبان تهرانی خود را با اقتدار از پیش‌رو برداشت و جواز حضور در مرحله نهایی و فینال این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در این دیدار نفس‌گیر محمود حداد و اسماعیل صباغ از پیشکسوتان والیبال کشورمان به عنوان دو ناظر و نماینده فدراسیون والیبال بودند و امر قضاوت به مرتضی اکرمی و علیرضا قریب سپرده شده بود.

ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان به همراه عوامل فنی این تیم و والیبالیست‌های ملی‌پوش از نزدیک نظاره‌گر این دیدار سخت بودند.

در دیگر دیدار این مرحله از رقابت‌های لیگ برتر، سایپای البرز دیگر تیم خودروساز این مسابقات راهی دیدار رده‌بندی شد.

در سومین تقابل دیدنی متین ورامین و سایپا البرز، شاگردان نفرزاده در حالی که در ست پنجم با امتیاز (14 بر 11) از حریف میزبان خود عقب بودند با اعتراض به امر داوری تیم خود را از زمین مسابقه بیرون کشیدند که با تصمیم فدراسیون والیبال نتیجه دیدار سه بر صفر به سود ورامینی‌ها اعلام شد.

از نکات جالب توجه این دوره از مسابقات، حضور دوباره کاله مازندران در فینال لیگ برتر والیبال است، کاله‌ای که در چهارمین حضور خود در لیگ برتر دو عنوان سومی و یک عنوان قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد و یک عنوان سومی جام باشگاه‌های والیبال آسیا را یدک می‌کشد و دیگر نکته قابل توجه عدم صعود دو تیم قدرتمند و پرسرمایه خودروساز کشورمان به جمع دو تیم فینالیست این رقابت‌ها است.

البته دو تیم کاله مازندران و متین ورامین از تیم‌های بخش خصوصی کشورمان هستند که متین در نخستین حضور خود در لیگ برتر به این افتخار بزرگ دست پیدا کرد.

با پیروزی کاله مازندران در دیدار مقابل پیکان تهران بار دیگر مردم آمل با توجه به سردی هوای و ریزش شدید باران به میادین اصلی شهر آمده و به خاطر صعود دوباره تیم‌شان به دیدار فینال به شادی پرداختند.

سال گذشته نیز کاله‌ای‌ها توانستند در آخرین روز سال 1390 بهترین عیدی را به والیبال‌دوستان آملی تقدیم کنند و با کاپ قهرمانی لیگ برتر والیبال از تهران راهی آمل شوند.

وجود کارناوال شادی، حرکت خودرویی و به صدا درآوردن بوق خودروها و شور مردم این شهرستان در سطح شهر نشان از علاقه و خوشحالی آنها از کار بزرگ تیم محبوب‌شان در پایتخت کشور دارد.

دیدار فینال و رده‌بندی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86012/ش‌40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول