اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال؛

کمیته انضباطی برای اتفاقات دیدار پیکان و کاله رای صادر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال گفت: جلسه کمیته انضباطی برای عاملان درگیری و تنش در دیدار پیکان و کاله در تهران پس از مرحله پلی‌آف لیگ برتر برگزار شده و تا پایان سال جاری رای صادره اعلام می‌شود.

کمیته انضباطی برای اتفاقات دیدار پیکان و کاله رای صادر می‌کند

علی فرخی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به بداخلاقی‌های چهارشنبه هفته گذشته لیگ برتر والیبال بیان داشت: در پایان نخستین دیدار مرحله پلی‌اف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در خانه والیبال تهران که با دیدار پیکان تهران و کاله مازندران همراه بود حواشی از سوی برخی عوامل تیم میزبان ایجاد شد.

وی با اعلام اینکه دو نفر از عوامل باشگاه پیکان تهران که به عنوان عوامل ایجاد درگیری بودند تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین ورزشی محروم هستند، ادامه داد: جزییات برگزاری کمیته انضباطی برای این دو بازی هنوز مشخص نیست و بعد از پایان این مرحله از دیدارهای پلی‌آف برگزار می‌شود.

رئیس امور حقوقی و کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه به شدت با بداخلاقی در ورزش و به خصوص والیبال مخالف هستیم و با عوامل ایجاد درگیری در دیدارهای لیگ برتر براساس قانون برخورد خواهیم کرد، اظهار داشت: جلسه کمیته انضباطی برای این دیدار برگزار می‌شود تا تصمیمات لازم اتخاذ شود ولی زمان آن بستگی به دیدار کاله و پیکان در این مرحله از دور حذفی دارد.

فرخی با تاکید اینکه سعی داریم تا قبل سال 92 تصمیمات اتخاذ شده و رای کمیته انضباطی اعلام شود، تصریح کرد: فیلم این دیدار را مشاهده نکردم ولی گزارش بازی را از مسئولان شنیدم.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا حرکت یکی از عوامل تدارکات پیکان که با ضربه مشت خود باعث مصدومیت حمزه زرینی از ناحیه چشم شد شایسته والیبال ایران است، اذعان داشت: اگر بازیکن ملی‌پوش کشورمان آسیب ببیند والیبال کشور آسیب می‌بیند، اعلام کردیم که با عوامل تنش در این دیدار برخورد می‌شود ولی همه باید در ادامه دست به دست هم دهیم تا با بسترسازی لازم این بداخلاقی‌ها را به حداقل برسانیم.

فرخی در پایان گفت: کاهش بداخلاقی‌ها بستگی به رای کمیته انضباطی ندارد بلکه باید اخلاق در باشگاه‌ها رعایت شده و کار فرهنگی در رأس امور آنها باشد.

انتهای پیام/86012/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول