اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران:

پیکان به پیروزی مقابل کاله نیاز اساسی داشت / از تماشاگران آملی متشکرم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال پیکان تهران با اعلام قدردانی از تماشاگران املی که حین مسابقه تیم خود را تشویق کردند، گفت: برای فینالیست شدن به پیروزی مقابل کاله نیاز اساسی داشتیم.

پیکان به پیروزی مقابل کاله نیاز اساسی داشت / از تماشاگران آملی متشکرم

پیمان اکبری پس از پیروزی سه بر یک خارج خانه تیمش در دومین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل کاله مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: دیدار مقابل کاله مازندران برایمان از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود زیرا بازی گذشته را در تهران به این تیم واگذار کردیم و برای فینالیست شدن حتما به پیروزی نیازمند بودیم.

وی با اعلام اینکه امروز از لحاظ روحی و روانی تحت فشار زیادی بودیم، افزود: خدا را شاکرم در پایان توانستیم دست پر مازندران را ترک کنیم.

اکبری با بیان اینکه دو ست دوم و سوم را نیز به خاطر اشتباهات خودمان به حریف واگذار کردیم، ابراز داشت: این اشتباهات فردی به دلیل استرس بیش از حدی بود که بر تیم حاکم بوده است.

سرمربی تیم خودروساز پیکان تهران عنوان کرد: همانگونه که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی را در آمل داشتیم که پرتحرک و زیبا بود.

وی درباره تماشاگران آملی حاضر در محل مسابقه تاکید کرد: از همه تماشاگران آملی به خاطر اینکه تنها تیم خود را تشویق کرده و از بروز حواشی در حین بازی و یا در سالن محل مسابقه جلوگیری کردند قدردانی می‌کنم.

اکبری اضافه کرد: این تماشاگران را دوست دارم ولی اگر برخی مواقع اتفاقاتی را شاهد هستیم باید همه دست به دست هم دهیم تا این مشکلات پیش نیاید.

وی با تشکر از عوامل برگزارکننده این مسابقه که شرایط میزبانی را به خوبی فراهم کردند، عنوان کرد: حواشی که تهران شاهد آن بودیم برای نخستین بار اتفاق افتاده بود زیرا تا قبل آن پیکان هیچ حاشیه‌ای در لیگ برتر نداشت، یک بار به کمیته انضباطی فراخوانده نشدیم و حتی بازیکنان ما نیز تا اینجای کار یک کارت زرد نیز از داور دریافت نکردند.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران اضافه کرد: حواشی هفته گذشته بر سر یک اشتباه و سوءتفاهم بود چون باشگاه ما فرهنگی ورزشی است حتما موضوع را پیگیری کرده و با عوامل ایجاد تنش برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/86012/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول