اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز دور رفت مرحله پی آف لیگ برتر والیبال برگزار می‌شود

تب بالای والیبال در ورامین و تهران

خبرگزاری فارس: دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال امروز با رویارویی تیم‌های پیکان و کاله و همچنین متین و سایپا آغاز می‌شود و گردن کشان والیبال برای صعود به فینال با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

تب بالای والیبال در ورامین و تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، این هفته خانه والیبال تهران میزبان دیدار تیم‌های پیکان و کاله از دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر است. جایی که نامدارترین بازیکنان سال‌های دور و نزدیک والیبال ایران به مصاف هم می‌روند.

این دو تیم در مرحله مقدماتی لیگ برتر دو بار با هم دیدار کردند و هر یک در خانه دیگری را شکست دادند، اما حالا برای سومین بار در حالی به مصاف هم می‌روند که دیگر جای اشتباه وجود ندارد.

شاگردان با تجربه پیمان اکبری مایل نیستند در خانه به حریف امتیاز دهند و ستارگان کاله هم می‌خواهند به هر ترتیب ممکن از تهران سوغات ببرند.

پیمان اکبری در آستانه این دیدار مهم می‌گوید: در پلی آف هم هر تیمی بهتر کار کند و اشتباه نداشته باشد، پیروز خواهد شد.

وی می‌افزاید: چون دیگر جای اشتباه نداریم، باید تلاش کنیم تا اشتباه‌های خود را به حداقل برسانیم، همه تیم‌های راه یافته به پلی آف تقریباً از نظر قدرت برابر هستند و اصلاً نمی‌شود گفت که کدام تیم در این مرحله می‌تواند پیروز شود، ما تلاش می‌کنیم تا موفق باشیم.

 

 

اما در ورامین، ارتش مصطفی کارخانه در انتظار لشگر منظم سایپا است.

متین ورامین که نخستین سال حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند حالا برای قهرمانی دورخیز کرده است.

در مقابل والیبالیست‌های جنگنده متین ورامین، فرهاد نفرزاده سرمربی سایپا، که برخلاف پیش‌بینی بسیاری از کارشناسان بالاتر از تیم‌هایی چون پیشگامان و شهرداری ارومیه به پلی آف رسیده، فارغ از کسب نتیجه، در ورامین به‌دنبال یک نمایش زیبا است.

سایپا در دور مقدماتی دو مرتبه متین ورامین را مغلوب کرده است تا هیچ فردی نتواند این تیم را مقابل شاگردان کارخانه دست کم بگیرد.

مصطفی کارخانه در این باره می‌گوید: دلیل این که به سایپا باختیم این است که متأسفانه بازی ما به سایپا نمی‌خورد، اما حالا که تا این مرحله آمدیم قطعاً برای مرحله بعدی برنامه‌ریزی می‌کنیم و ضعف‌های خود را می‌پوشانیم تا این تیم را شکست دهیم، البته این را هم باید بدانیم که سایپا تیم کوچکی نیست.

 

انتهای پیام/2462/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول