اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ارشاد جنوب کرمان:

نمایشگاه کتاب جنوب کرمان مورد توجه مردم قرار گرفت

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: روزهای پایانی نمایشگاه بزرگ کتاب جنوب کرمان مورد توجه بیشتر مردم و اهالی فرهنگ منطقه قرار گرفته است.

نمایشگاه کتاب جنوب کرمان مورد توجه مردم قرار گرفت

بهرام مسلمی‌مهنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی جنوب کرمان حرکت مهمی است که با همکاری بیشتر مسئولان شکل گرفت.

وی افزود: ایجاد چنین برنامه‌هایی که مرتبط با مقوله فرهنگ است، از نیازمندی‌ها و اولویت‌های این منطقه از کشور به شمار می‌رود که بعد از مدت‌ها پیگیری شاهد تحقق و اجرای یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین آنها هستیم.

مسلمی تصریح کرد: قرار بود این نمایشگاه در آبان ماه سال جاری برگزار شود که به دلیل همزمانی آن با جشنواره یادمان ولایت به بهمن ماه موکول و برگزار شد، امیدواریم سال آینده در زمان مناسب‌تری برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: اغلب بازدیدکنندگان از برگزاری نمایشگاه رضایت دارند، زیرا کسی انتظار دیدن 150 ناشر در این نمایشگاه را نداشت، اگر بتوانیم چنین اتفاقی را تکرار کنیم، روند توجه به کتاب افزایش می‌یابد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: روزهای پایانی نمایشگاه مورد توجه بیشتر مردم و اهالی فرهنگ منطقه قرار گرفته است و امیدواریم با توجه به این استقبال و نیازی که وجود دارد، نمایشگاه سال آینده با قوت بیشتر و در زمانی مناسب‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/80002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول