اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی خبر داد

اهدای تازه‌های کتاب دفاع مقدس به کتابخانه‌های خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی از اهدای تازه‌های کتاب حوزه دفاع مقدس به کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

اهدای تازه‌های کتاب دفاع مقدس به کتابخانه‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، سعادت جلال‌دوست با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی و نقش بسیار مهمی که در توسعه و بالندگی جامعه دارد، گفت: هر فعالیتی که در ترویج فرهنگ کتاب و کتا‌بخوانی تأثیرگذار باشد ارزشمند است و گسترش فرهنگ اهدای کتاب یکی از این فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

وی کتابخوانی را در رشد زندگی اجتماعی موثر دانست و افزود: کتابخوانی در رشد زندگی اجتماعی و پرورش روح پرنشاط جامعه بسیار تأثیرگذار است زیرا مطالعه مفید مهم‌ترین راه انتقال علوم و منبع عظیم اندیشه و تفکر اسلامی است.

جلال‌دوست به اهدای مستمر کتاب توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اشاره کرد و گفت: از سه سال قبل تاکنون 20 هزار و 165 نسخه از تازه‌های کتاب حوزه دفاع مقدس، به مکان‌های فرهنگی استان اهدا شده که سهم کتابخانه‌های عمومی استان از این تعداد، 2 هزار و 851 نسخه بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی تصریح کرد: هدف از توزیع این کتاب‌ها تقویت باورها و ارزش‌های دینی و تبیین حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس در بین مردم و خصوصاً جوانان و نوجوانان امروزی است.

وی در خصوص گروه مخاطب این کتاب‌ها خاطرنشان کرد: تازه‌های کتاب دفاع مقدس در مقاطع مختلف سنی کودک، نوجوان و بزرگسال منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول