اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نوروز امسال

کتابخانه‌های عمومی تهران آماده خدمت‌رسانی هستند

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول امور کتابخانه‌های عمومی استان تهران از فعالیت کتابخانه‌های استان در ایام تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

کتابخانه‌های عمومی تهران آماده خدمت‌رسانی هستند

هوشیار لاریجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از فعالیت کتابخانه‌های استان در ایام تعطیلات نوروز امسال خبر داد و گفت: تعدادی از کتابخانه‌های عمومی در شهر تهران و سایر شهرستان‌های استان در ایام تعطیلات نوروز باز و آماده خدمت‌رسانی به علاقه‌مندان است.

کارشناس مسئول امور کتابخانه‌های عمومی استان تهران افزود: این اقدام همانند سال‌های گذشته در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای  آن دسته از شهروندان  که در این ایام  نیاز به خدمات کتابخانه ای دارند انجام می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: کتابخانه‌های عمومی استان در ایام تعطیلات نوروز در روزهای اول ،سوم و چهارم فروردین‌ماه باز و در نوبت صبح از ساعت 8لغایت 14 آماده خدمت‌رسانی به مردم استان هستند.

لاریجانی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در شهر تهران ؛ کتابخانه‌های مرکزی پارک شهر در این ایام به صورت شبانه روزی و  کتابخانه های باباطاهر،حضرت فاطمه (س) و شهید چمران در نوبت صبح باز و آماده خدمت‌رسانی به مراجعان نوروزی و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهند بود.

وی با بیان اینکه تمامی کتابخانه مرکزی شهرستان ها ی تهران نیز در این ایام باز است خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی شیخ کلینی ری، شهید دکتر باهنر شمیرانات، شهید مطهری اسلامشهر، امام جعفرصادق(ع) پاکدشت، پانزده خرداد پیشوا، کوثر دماوند، جاویدالاثر کاظم اخوان رباط کریم، خاتم الانبیاء بهارستان، ایثار شهریار، کتابخانه مرکزی قدس، کتابخانه استاد امیری فیروزکوهی فیروزکوه، شهید رجایی ملارد و علامه قطب‌الدین رازی شهرستان ورامین در تعطیلات نوروز در نوبت صبح آماده ارائه خدمات به کتاب‌خوانان و اعضای کتابخانه‌ها هستند.

کارشناس مسئول امور کتابخانه‌های عمومی استان تهران نهادینه کردن فرهنگ مطالعه را از مهمترین  اهداف اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران دانست و تصریح کرد: جوامعی که در آن مطالعه و کتابخوانی به فرهنگ تبدیل شده است راه آسانی برای دستیابی به توسعه پیش‌رو دارد. 

انتهای پیام/2462/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول