اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اداره کتابخانه‌های عمومی کشور

مسئول کتابخانه‌های عمومی ابهر مدیر نمونه کشور شد

خبرگزاری فارس: مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر به عنوان مدیر نمونه کشوری اداره کتابخانه‌های عمومی برگزیده شد.

مسئول کتابخانه‌های عمومی ابهر مدیر نمونه کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، عبدالحسین بختیاری به عنوان مدیر نمونه کشوری اداره کتابخانه‌های عمومی برگزیده شد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه ماهانه 25 مسابقه آنلاین در شبکه کتابخوانان حر‌فه‌ای برگزار می‌شود، اظهار داشت: در طی سال‌جاری تعداد 300 مسابقه برگزار شده است.

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر با اشاره به برگزاری ماهانه هشت مسابقه مکتوب کتابخوانی ابراز داشت: مسابقه‌های نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در مناسبت‌های هفته کتاب، روز جهانی کودک و دهه فجر برگزار می‌شود.

بختیاری افزود: پوسترهای این چند کتاب برای ارائه سیر مطالعاتی و معرفی منابع فاخر و ارزشمند صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی چهار کانون ادبی در کتابخانه‌های علامه طباطبایی و حکیم هیدجی خاطرنشان کرد: این کانون‌ها در کتابخانه‌های شهید مطهری و ولیعصر(عج) نیز راه‌اندازی شده است.

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر از تشکیل 7 گروه مطالعاتی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر خبر داد و گفت: این گروه‌ها شامل گروه کلیات، فلسفه و روانشناسی، گروه دین و گروه‌های ادبیات است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر در طی سال‌جاری تصریح کرد: برگزاری چهارمین دوره مسابقه مهرورزی خاطرات نوروزی، افتتاح و راه‌اندازی کانون ادبی کتابخانه حکیم هیدجی و برگزاری برنامه فرهنگی و ادبی در این کانون از جمله برنامه‌های اجرا شده در سال‌جاری است.

بختیاری افزود: افتتاح کتابخانه ملاصدرا روستای پیر سقا در هفته دولت و ایجاد کتابخانه‌ مشارکتی در حوزه علمیه و زندان ابهر از دیگر برنامه‌های اجرا شده محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ایستگاه نقاشی در روز جهانی کودک اضافه کرد: برپایی نمایشگاهی از منابع موضوعی امام خمینی(ره) و برگزاری مسابقه کتابخوانی زندگی به سبک روح‌الله از برنامه‌های اجرا شده در سال‌جاری است.

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر به برگزاری شب شعر با عنوان جاودانه‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره و عنوان داشت: دومین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم در کانون قرآن و نهج‌البلاغه کتابخانه عمومی حکیم هیدجی برگزار شده است.

انتهای پیام/73001/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول